Home

Etykieta w biznesie

Jak zachować klasę podczas wystąpienia publicznego?

Jak zachować klasę podczas wystąpienia publicznego?

Badania na Uniwersytecie Stanforda wykazują, że 86% z nas odczuwa silny stres przed wystąpieniem publicznym. Jest to proces zupełnie naturalny. Prelegent chce zostać odebrany jako ekspert, profesjonalista. Obawia się czy wystąpienie pójdzie zgodnie z planem? Czy nie zapomni tekstu? Czy słuchacze zainteresują się tematem prezentacji?…

Czytaj więcej →

Jak odejść z pracy z klasą?

Jak odejść z pracy z klasą?

Jak wiadomo stosowanie zasad etykiety w dzisiejszych czasach jest absolutną koniecznością. Pomagają one w rozwoju zawodowej kariery jak i budowaniu własnego autorytetu. Jak zatem stosować je w trudnych sytuacjach, które spotykamy na swojej drodze zawodowej? Odchodząc z pracy należy wykazać się jeszcze większą znajomością dobrych…

Czytaj więcej →

Dobre maniery w nowej pracy

Dobre maniery w nowej pracy

Pierwsze dni w nowej pracy kojarzą się z silnymi emocjami. Jedni odczuwają podekscytowanie i zaciekawienie, drudzy odczuwają głęboki stres i mają nadzieję, że pierwsze dni i tygodnie szybko przeminą w natłoku nowych obowiązków służbowych. Na tym ważnym etapie życiowym z pomocą przychodzi znajomość etykiety biznesowej….

Czytaj więcej →

Strona 1 / 12 1 2 3 4 5 ... ostatnia →
Facebook