Etykieta w biznesie

Jak zachować klasę podczas wystąpienia publicznego?

Badania na Uniwersytecie Stanforda wykazują, że 86% z nas odczuwa silny stres przed wystąpieniem publicznym. Jest to proces zupełnie naturalny. Prelegent chce zostać odebrany jako ekspert, profesjonalista. Obawia się czy wystąpienie pójdzie zgodnie z planem? Czy nie zapomni tekstu? Czy słuchacze zainteresują się tematem prezentacji?... Czytaj więcej →

Jak odejść z pracy z klasą?

Jak wiadomo stosowanie zasad etykiety w dzisiejszych czasach jest absolutną koniecznością. Pomagają one w rozwoju zawodowej kariery jak i budowaniu własnego autorytetu. Jak zatem stosować je w trudnych sytuacjach, które spotykamy na swojej drodze zawodowej? Odchodząc z pracy należy wykazać się jeszcze większą znajomością dobrych... Czytaj więcej →

Dobre maniery w nowej pracy

Pierwsze dni w nowej pracy kojarzą się z silnymi emocjami. Jedni odczuwają podekscytowanie i zaciekawienie, drudzy odczuwają głęboki stres i mają nadzieję, że pierwsze dni i tygodnie szybko przeminą w natłoku nowych obowiązków służbowych. Na tym ważnym etapie życiowym z pomocą przychodzi znajomość etykiety biznesowej.... Czytaj więcej →

Wyjątkowa obsługa klienta zareklamuje Twoją firmę lepiej niż agencja reklamowa

Obsługa klienta zaczyna się od sposobu myślenia o kliencie. Jeżeli pracownicy Twojej firmy będą traktowali Twoich klientów jak zło konieczne, szybko zostanie to przez nich zweryfikowane. Jak pokazują badania zadowoleni klienci o swoich pozytywnych doświadczeniach mówią 3 osobom, natomiast niezadowoleni aż 11. Jeśli klient będzie... Czytaj więcej →

12345...»