Etykieta w biznesie

5 najczęściej popełnianych błędów w CV

O błędach w CV kandydatów ubiegających się o pracę mówi się często i dużo. I nie ma co się dziwić – przy przeglądaniu aplikacji pretendentów do nowej pracy rzadko można znaleźć taką, która mogłoby świecić dobrym przykładem. Jakie są zatem największe błędy w CV? Śmiało,... Czytaj więcej →

Co oznacza bycie profesjonalnym?

Termin ten mocno zakorzenił się w potocznym języku i stał się szybko synonimem doskonałości w działaniu. Odnosi się on do osób, które stosując się do zasad danej dziedziny osiągają ponadprzeciętne rezultaty, nie zapominając jednocześnie o regułach etycznych. Profesjonalizm określany jest jako wysoki standard wykonania danej... Czytaj więcej →

Reklamacja to prezent

„Osoba, która popełni błąd i go nie poprawi, popełnia kolejny błąd”. Konfucjusz zapewne bezwiednie, ale trafnie wyjaśnił, dlaczego klienci składający reklamacje dają nam prezent. Gdy klienci są niezadowoleni z naszych wyrobów i usług, mają dwie możliwości: mogą coś o tym powiedzieć albo, nic nie mówiąc,... Czytaj więcej →

Jak zachwycić klienta?

Znakomita obsługa klienta, czyli taka, która robi na nim trwałe dobre wrażenie, to znacznie więcej niż zwykła uprzejmość. Dla klienta zakup ma stać się pozytywnym, długo pamiętanym przeżyciem. Co to oznacza? W dobie tak dużej konkurencji nie chodzi już tylko o to, aby zadowolić klienta.... Czytaj więcej →