Beata Nawrat

Doświadczony menadżer, konsultant w zakresie obsługi Klienta, badań zadowolenia i opinii Klienta, call center, organizacji sprzedaży.

Od wielu lat z zajmuje się optymalizacją efektywności obsługi klienta i sprzedaży, przygotowująca dla firm w Polsce strategie obsługi klienta, sprzedaży, koncepcje wykorzystania contact center (wewnętrznego lub outsourcingowego) w biznesie.

Od 2010 roku doradza firmom w zakresie wdrażania standardów customer service ramach spółki Direct Point. Doradztwo jest prowadzone zarówno w formie szkoleń, mających na celu przekazanie wiedzy managerom  jak i pełnych wdrożeń operacyjnych.

W latach 2007-2009 Prezes Zarządu spółki Call Connect Sp. z o.o., jednej ze spółek działających w obszarze Call Center w Internet Group S.A. W ramach działalności operacyjnej Call Connect było przeprowadzone wdrożenie outsourcingowego Biura Obsługi Klienta dla Banku Santander w Polsce oraz wiele innych projektów. Beata Nawrat odpowiadała biznesowo i operacyjnie jako Prezes spółki za 300 stanowisk w 4 lokalizacjach.  

W latach 2003-2007 Dyrektor ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży w giełdowej spółce Arteria S.A

Arteria była pierwszą na polskiej giełdzie spółką oferującą kompleksowe usługi outsourcingu procesów sprzedaży i obsługi Klienta. W Arterii były na dużą skalę realizowane projekty wsparcia sprzedaży i obsługi Klienta m.in. dla: Met Life Amplico, Generali, NetPremium, ING Nationale Nederlanden, Banku Raiffeisen, Citi Banku. W momencie debiutu giełdowego spółka liczyła 600 stanowisk w 3 lokalizacjach.

W latach 2001-2003 w Axel Springer Kontakt (aktualnie DataContact),  odpowiadała za sprzedaż usług firmy, rozwój call center na potrzeby projektów  oraz merytoryczne wsparcie projektów call center realizowanych na rzecz Klientów spółki (m.in. organizując w outsourcingu Biuro Obsługi Klienta Premium Club oraz Biura Obsługi i wsparcia sprzedaży Provident Polska).  Podlegające call center zostało w tym okresie rozwinięte od 60 o 200 stanowisk. 

W latach 1999-2001  roku brała udział (jako Dyrektor Działu Telemarketingu w Optimus Direct Marketing) w organizacji call center pierwszego w Polsce Centrum Operacyjnego Bankowości Internetowej BPH Sezam (Biuro Obsługi Klienta bankowości internetowej  organizowane przez Optimus dla Banku BPH ok. 40 stanowisk).