Iwona Bednarek

Łącząc doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta stworzyła unikalny autorski system szkoleń dla branży gastronomicznej, branży, gdzie trzeba być dyskretnym, a jednocześnie od wartości każdego rachunku zależy wiele.

Doświadczenie zdobywała zarządzając w firmach takich jak: Hortex, Iglotex HoReCa, hotel sieci Best Western menadżer/szkoleniowec. Tam nauczyła się kreatywnie myśleć, zarządzać sprzedażą.

Do grona jej klientów z branży HoReCa należą: Restauracja Stara Baśń Nysa, Restauracja Nowy Strych Kluczbork, Restauracja Kredens Opole, Restauracja Liburnia Cieszyn, Restauracja Chata Olimpijczyka Wisła. Jest certyfikowanym trenerem Biznes MBA.

Pomaga swoim klientom stworzyć strategię obsługi klienta, wdraża systemy sprzedaży dopasowane do profilu lokalu, układa formę komunikacji z klientem oraz szkoli z zakresu podstawowego serwisu.

Buduje zespoły, w których każdy pracuje na jakość. Jej klienci cenią ją najbardziej za kreatywność, świeże spojrzenie na ich sprzedaż.

Kiedy zadaje im pytanie, co zyskali dzięki współpracy, słyszy:

„W końcu restauracja przestała być drogim hobby przy hotelu”

Ewelina Olszewska Best Western

„Cyfry, a dokładnie 35% wzrost sprzedaży polecanych produktów”

Anna Ribol Restauracja Nowy Strych