Lidia Klebba

Prezentuje nowatorskie i kompleksowe podejście, za którym stoją zarówno teoria jak i praktyka.

Wnikliwie zgłębiona teoria dała jej solidne podstawy. Natomiast wieloletnia praktyka pokazała, że do każdego zagadnienia należy podejść indywidualnie. Kluczem do sukcesu jest strategia skrojona na miarę.

Z branżą hotelarską związana jest od 2005 roku. Można powiedzieć, że od razu wskoczyła na głęboką wodę i to dosłownie. Pierwsze i solidne szlify hotelarskie zdobywała podczas pracy na statkach pasażerskich P&O Princess Cruises opływając świat. Podglądanie organizacji pracy w międzynarodowej korporacji i czynny w niej udział, dostarczył wiedzę, doświadczenie i umiejętności, które z sukcesem wykorzystała pracując w Sofitel Grand Hotel Sopot, Velaves Spa&Resort Władysławowo, czy w Hotelu Skipper**** w Rewie, którym zarządzała przez ostatnie 4 lata.

Hotel Skipper**** dzięki wdrażaniu nieszablonowych pomysłów w krótkim czasie stał się rozpoznawalną marką, nie tylko na pomorzu, ale i w całej Polsce. Hotelem, stawianym za wzór w branży HORECA.

W między czasie systematycznie szkoliła umiejętności wystąpień publicznych oraz umiejętności z zakresu e-commerce. W pewnym momencie poczuła, że czas “wyjść do świata” i zacząć dzielić się swoją wiedzą z innymi. Czyni to w projektach edukacyjnych, które realizuje w formie marketingowych webinarów i  programów NA ŻYWO w przestrzeni internetowej:

  1. „Show Must Go On” – program o marketingu i hotelarstwie kierowany do branży HORECA.
  2. „Gościnnie w Twojej szkole” – webinary dla uczniów szkół średnich w temacie marketingu, hotelarstwa, działań proekologicznych w nowoczesnym hotelarstwie i gastronomii.

W branży HORECA świadczy usługi doradztwa w obszarze: 

  1. Koncepty strategiczne, nadawanie kierunku
  2. Koncepty marketingowe „wyjdź poza schemat”
  3. Tworzenie marki, tożsamość marki, identyfikacja wizualna marki
  4. Działania preopeningowe hotelu
  5. Budowanie lub reorganizacja działów marketingu i sprzedaży (rekrutacje)
  6. Audyty: jakościowe i ilościowe
  7. Zarządzanie reputacją marki (brand reputation management)
  8. Kreacje filmowe – produkcja spotów reklamowych
  9. Koncepty witryn internetowych i ich realizacja.

Masz pytania? Pytaj śmiało!

www.lidiaklebba.com