Machniewicz

Małgorzata Machniewicz

Trener sprzedaży, zarządzania zespołem, komunikacji, facilitator LEGO Serious Play

Posiada wielotorowe doświadczenie w szeroko rozumianym doradztwie personalnym dla biznesu – od rekrutacji po szkolenia, zarządzanie projektami, badanie nastrojów, budowanie systemów kompetencji i ocen okresowych.

Jako praktyk zna zasady funkcjonowania biznesu i specyfikę pracy firm zarówno handlowych, produkcyjnych, usługowych jak i struktur administracyjnych. Pracowała między innymi jako Head Hunter, Trener wewnętrzny, Doradca zawodowy, Kierownik Działu Personalnego, Menedżer odpowiedzialny za sprzedaż, Menedżer Projektów.

Realizuje projekty wsparcia organizacji w ocenie kompetencji, projektowaniu i wdrażaniu systemów ocen okresowych pracowników, planowaniu zasobów i rozwoju umiejętności. Jest dla zespołów HR wsparciem i partnerem w procesie projektowania systemów kompetencji a następnie pomaga wdrażać je w codzienne życie organizacji – tak aby w oparciu o kompetencje inwestować w rozwój pracowników. Projektuje zadania na AC/DC w oparciu o założenia definicyjne kompetencji Klienta a następnie prowadzi sesje
oceniające kompetencje, które skutkują feedbackiem dla pracowników i ich szefów. Na podstawie ocenionych kompetencji projektuje plany szkoleniowe i realizuje warsztatu podnoszące umiejętności pracowników.

Prowadzi warsztaty oraz coaching z zakresu rozwoju kompetencji managerskich, handlowych oraz osobistych. Specjalizuje się w takiej tematyce jak: zarządzanie zmianą, poprawa efektywności zarządzania zespołem, motywowanie, zarządzanie projektami, metody sprzedaży, pokonywanie zastrzeżeń Klienta, zarządzanie czasem, współpraca w zespole, prezentacja, asertywność, komunikacja. Łącznie zrealizowała 4160 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 5 lat.