Marcin Praski

Obszar specjalizacji:

Branding, marketing, sprzedaż, nowe modele biznesowe.

Doświadczenie zawodowe:

Ponad 10 letnie doświadczenie zawodowe w pozyskiwaniu środków, budowaniu strategii marketingowych i strategii sprzedaży. Aktywna sprzedaż od 10 lat B2C oraz B2B.

5 letnie doświadczenie we współpracy z artystami (Kasia Popowska, Clödie, Szymon Pejski) na polu wizerunku, produkcji muzycznej, impresariatu artystycznego (również współpraca z wytwórnami muzycznymi oraz telewizją).

Wykształcenie:

XXIV LO w Łodzi – klasa o specjalizacji mat-fiz-inf;

Kursy/Szkolenia:

  • EventBiznes 2015
  • Magdalena Petryniak – Nie sprzedawaj! Opowiadaj historie, które budują zaufanie. Story Seekers® – Sales Angeles
  • Multi Level Marketing Manager vol.1 (sprzedaż produktów, autoprezentacja, zarządzanie czasem)
  • Multi Level Marketing Manager vol.2 (wystąpienia publiczne, rekrutacja sprzedawców i konsumentów)
  • Multi Level Marketing Manager vol.3 (organizacja zamówień struktury konsumenckiej, organizacja pracy struktury sprzedażowej)
  • Multi Level Marketing Manager vol.4 (zarządzanie sprzedażą, zarządzanie zespołem sprzedażowym, tworzenie prezentacji multimedialnych w programach Power Point, Prezi)
  • National Achievers Congress 2013
  • Piotr Grządziel – Social Selling – Sales Angels
  • Succes and Change – Mateusz Grzesiak
  • SuperSeller1 & SuperSeller2 – Aleksander Sienkiewicz

Certyfikaty:

  • Google Ads – Licencja 13157 – MaxRoy.com
  • Google Ads PRO – Licencja 13158 – MaxRoy.com
  • Google Analytics – Licencja 12790 – MaxRoy.com
  • Google Analytics PRO – 12801 – MaxRoy.com

Branding, marketing, sprzedaż, nowe modele biznesowe.