Piotr Cielecki

Ekspert neurokomunikacji i neurosprzedaży. W swojej pracy korzysta z najnowszych ustaleń psychologii pozytywnej, behawioralnej, oraz psychocybernetyki. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Mówca motywacyjny, certyfikowany coach ICC, absolwent filozofii Uniwersytetu Łódzkiego, który ukończył z wyróżnieniem.

Przede wszystkim praktyk biznesu z bogatym wachlarzem doświadczeń zarówno w sprzedaży, jak i w budowaniu, oraz prowadzeniu skutecznych zespołów. Na przestrzeni dziesięciu lat pracy zawodowej stał się specjalistą w przygotowywaniu autorskich programów szkoleniowych, tworzonych z myślą o maksymalnym rozwinięciu potencjału i kompetencji uczestników. Jest autorem nowatorskich rozwiązań, dedykowanych pracownikom zajmującym specjalistyczne i menadżerskie stanowiska. W pracy szczególnie ceniony za wysoki profesjonalizm, uważność nakierowaną na proces grupowy, nowatorskie podejście i duże doświadczenie biznesowe.

Współpracuje z firmami w zakresie tworzenia efektywnych i dobrze komunikujących się zespołów, budowania rozpoznawalności marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa, oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. Jest znany z olbrzymiego zaangażowania w proces szkoleniowy, a przekazywane przez niego narzędzia cechują się najwyższą skutecznością, dostarczając klientom najlepszych rozwiązań w codziennych sytuacjach businessowych. Twórca autorskich programów treningowych Klucze do Zmiany i Masters of Communication, łączących metody pracy coachingowej, treningu interpersonalnego i ustawień systemowych.

Przez ponad trzy lata zajmował się tworzeniem skutecznych zespołów w oparciu o najnowsze ustalenia psychocybernetyki i motywacji 3.0. Wtedy też wyspecjalizował się w implementacji coachingowego modelu pracy z zespołem dla wyższej i średniej kadry menadżerskiej, jak również stworzył i rozwinął 12 autorskich metod team-buildingowych w oparciu o cykl Kolba, łącząc aktywność fizyczną z najnowszymi odkryciami psychologii w zakresie motywowania, komunikacji i sprzedaży prowokatywnej. Przeprowadził przez indywidualny proces coachingowy 400 menadżerów, prezesów i dyrektorów krajowych oraz światowych spółek, oraz poprowadził ponad 1379 dni szkoleniowych z zakresu budowania zespołu i innych kompetencji menadżerskich. Zdobywał doświadczenie jako konsultant w przedsiębiorstwach zajmujących się wdrażaniem nowych technologii, oraz jako twórca autorskich systemów sprzedaży w firmach ubezpieczeniowych i w bankach.

Jego misją jest zrobienie ze świata lepszego miejsca poprzez skuteczne rozwijanie potencjału jego partnerów biznesowych.

Specjalizacja:

  • Prelekcje motywacyjne dla biznesu.
  • Neurokomunikacja i neurosprzedaż.
  • Inteligencja emocjonalna.
  • Executive coaching.
  • Budowanie skutecznych zespołów.
  • Nowoczesne techniki sprzedażowe.
  • Tworzenie kultury organizacyjnej, oraz integrowanie zespołów. 
  • Perswazyjne wystąpienia publiczne i biznesowe.
  • Budowanie silnej i rozpoznawalnej marki.
  • Efektywna komunikacja wpływu.
  • Specjalistyczne warsztaty dla kadry menadżerskiej z zakresu przywództwa i zarządzania zmianą.
  • Przeprowadzanie zespołu przez proces zmiany.
  • Challenger sale.

W ciągu ostatnich 3 miesięcy poprowadził warsztaty, prelekcje motywacyjne, szkolenia i sesje coachingowe między innymi dla:

  • Mercedes Benz – „Różne pokolenia w jednym miejscu pracy” – prelekcja motywacyjna.
  • McDonald’s – „Moc synergii zespołu” – 1 dzień szkoleniowy,
  • T.Mobile – „Zarządzanie zmianą w świecie VUCA” – 1 dzień szkoleniowy,
  • HUAWEI Polska „Zaawansowane techniki sprzedażowe” – 2 dni szkoleniowe,
  • Johnson & Johnson „Challenger sale” – 2 dni szkoleniowe,
  • Danone – „Zaawansowana współpraca w zespole” – 1 dzień szkoleniowy,
  • Orange – „Silniejsi dla klienta dzięki efektywniejszej współpracy” – 1 dzień szkoleniowy,
  • BSH Home Appliances Group – POLAND „Masters of creation” – 2 dni szkoleniowe,
  • Samsung – „Team building and communication” – 1 dzień szkoleniowy,
  • Leroy Merlin – „Team building i budowanie relacji w zespole” – 1 dzień szkoleniowy,
  • Dayco – „Synergia i współodpowiedzialność” – 2 dni szkoleniowe,
  • Nationale Nederlanden – „Budowanie marki osobistej skutecznego managera” – 1 dzień szkoleniowy,
  • Oknoplast – seria sesji coachingowych dla kadry zarządzającej.
  • Credit Agricole „Perswazyjna komunikacja w procesie sprzedaży” – 1 dzień szkoleniowy,
  • Philips „Trzy role skutecznego lidera” – 2 dni szkoleniowe,
  • Geberit „Team building, czyli jak powstają zwycięskie zespoły” – 2 dni szkoleniowe,
  • Swatch Group „Challenger sale + wyższe kompetencje menadżerskie” – 2 dni szkoleniowe,
  • PKN ORLEN – cykl indywidualnych sesji coachingowych z kadrą menadżerską,
  • Spatium Development Group „Budowanie silnej marki osobistej” – 1 dzień szkoleniowy,
  • Bank Pocztowy „Potęga współzależności” – 2 dni szkoleniowe + prelekcja motywacyjna,
  • WWF „Team building and communication” – 1 dzień szkoleniowy,
  • Sandoz „Perswazyjne wystąpienia publiczne” – 2 dni szkoleniowe,
  • Servier „Skuteczna sprzedaż a zagrożenia korupcyjne” – 3 dni szkoleniowe + prelekcja motywacyjna,
  • Beko „Perswazyjne wystąpienia publiczne” – 2 dni szkoleniowe,
  • BGŻ PNP Paribas „Synergia fundamentem zespołowości” – 2 dni szkoleniowe,
  • Samsung – seria sesji coachingowych dla kadry zarządzającej + prelekcja motywacyjna.