Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem

najczesciej-wybierane

Business associates shaking hands in officeCel i korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zdobycia niezbędnej wiedzy i umiejętności do profesjonalnej obsługi Klienta, jak również poznają sposoby budowania trwałych relacji z Klientami. Szkolenie kładzie nacisk na praktyczny aspekt wykorzystania posiadanej wiedzy i stwarza możliwość zastosowania jej w praktyce, co daje gwarancję zwiększenia efektywności pracy.

Wymierne efekty po szkoleniu:

  • budowanie trwałych relacji z klientami
  • wzrost zadowolenia i lojalności klientów
  • podniesienie pożądanego wizerunku firmy
  • nabycie umiejętności właściwego rozpoznawania i reagowania przez pracowników na specyficzne potrzeby klientów
  • zwiększenie wydajności i zaangażowania pracowników
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Adresaci szkolenia:

Pracownicy kontaktujący się z klientami bezpośrednio i telefonicznie – dział obsługi klienta, dział sprzedaży, dział reklamacji, przełożeni zarządzający zespołem, nowi pracownicy, konsultanci, handlowcy i doradcy.

Metody pracy: scenki, ćwiczenia grupowe, burza mózgów, dyskusja moderowana, prezentacje trenerskie, prezentacje uczestników, ćwiczenia indywidualne

Czas trwania szkolenia: 8h

Przykładowy program szkolenia:

1. Autoprezentacja

  • czym jest autoprezentacja
  • korzyści płynące ze skutecznej autoprezentacji
  • siła pierwszego wrażenia i jego rola w budowaniu relacji z klientami

2. Komunikacja w biznesie i jej rola – savoir-vivre w relacjach z klientami

  • przedstawienie się i powitanie
  • znaczenie mowy niewerbalnej i intonacji
  • rozmowy telefoniczne – najważniejsze zasady, trudne sytuacje ,najczęstsze błędy popełniane przez telefon, automatyczna sekretarka, poczta głosowa
  • etykieta mailowa – podstawowe zasady, najczęściej popełniane błędy

3. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem

  • profesjonalna obsługa – korzyści płynące z wysokiego standardu obsługi
  • mowa werbalna – czyli co mówić, żeby nas kupowano
  • skuteczna komunikacja z klientami – bariery komunikacyjne
  • aktywne słuchanie i parafraza
  • typy trudnych klientów – jak sobie z nimi radzić
  • niezadowolony klient – jak odzyskać jego zaufanie
  • profesjonalne reagowanie na reklamacje
  • trudny klient, trudne sytuacje – sposoby rozwiązywania problemów
  • utrzymywanie relacji z klientem kontakt posprzedażowy
  • badanie satysfakcji klienta – najlepsze metody

Po każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.

Oferujemy również stały kontakt po szkoleniu – w każdej chwili uczestnicy mogą liczyć na konsultacje i pomoc.

Trenerzy:

Aleksandra Makles, Małgorzata Król

Jestem zainteresowany ofertą

Facebook