Sztuka ekskluzywnej sprzedaży

najczesciej-wybierane
top3Cel i korzyści ze szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia profesjonalnej sprzedaży i pozyskiwania lojalnych klientów.

W trakcie warsztatów uczestnik uczy się rozpoznawać typy klientów oraz czym się kieruje dany klient przed dokonaniem zakupu, poznaje i doświadcza działania motywów i sygnałów zakupów, wypracowuje właściwą postawę sprzedawcy w kontaktach biznesowych i w trakcie procesu sprzedaży. Podczas szkolenia uczestnik nabędzie zdolność zjednywania sobie klientów, wzmocni swój wizerunek i ugruntuje postawę profesjonalnego sprzedawcy.

 

Adresaci szkolenia:

Szkolenie przygotowane jest z myślą o właścicielach firm, menedżerach, handlowcach oraz pracownikach odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientami i sprzedaż, na których spoczywa odpowiedzialność za wyniki sprzedaży. Szkolenie polecane również dla osób, które uczą i wdrażają sprzedawców do pracy.

Metody pracy:

  • Scenki
  • Praca z kamerą
  • Ćwiczenia grupowe
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Burza mózgów
  • Dyskusja moderowana
  • Prezentacje trenerskie
  • Prezentacje uczestników

Przykładowy program szkolenia:

1. Sztuka sprzedaży – czym jest i jak ją efektywnie wykorzystać

2. „Odkrywamy koło” zwłaszcza koło sprzedaży

  • Elementy etapów sprzedaży
  • Kiedy przyspieszyć w sprzedaży a kiedy unikać pośpiechu
  • Czego oczekuje partner biznesowy

3. Pierwsze wrażenie

  • Elementy i moc pierwszego wrażenia – niech klient zobaczy profesjonalistę
  • Na co zwraca uwagę klientka
  • Co zobaczy klient
  • Mowa ciała – faux pas w komunikacji i pierwszym kontakcie
  • Poruszanie się po terenie klienta

4. Po czym poznam, że klient mnie zaakceptował, czyli pierwsze sygnały kupna
5. Typy klientów: jak się w tym odnaleźć

  • Z jakim typem klienta mam do czynienia
  • Jakie działanie sprzedawcy jest odpowiednie
  • Czym się kieruje dany klient i jakie ma oczekiwania
  • Jak prawidłowo postępować z konkretnym klientem

6. Pytania w pół drogi, czyli jak sprawdzać gotowość do zakupów
7.
Zamykanie sprzedaży… to pikuś

  • Jak zamykać sprzedaż
  • Co i kto ma wpływ na zamknięcie sprzedaży
  • Sprzedałem…. i co dalej?

 

Jestem zainteresowany ofertą

    Facebook