Savoir Vivre w biznesie Czyli elegancja i klasa w kontaktach zawodowych

najczesciej-wybierane

savoir-vivre w biznesieCel i korzyści ze szkolenia:

Szkolenie pozwala na zdobycie ogłady i swobody w codziennych kontaktach biznesowych, uczy zasad dobrego zachowania w różnych sytuacjach – postępowania w trakcie powitania, wręczania wizytówek, rozmów telefonicznych czy kolacji biznesowej. Znajomość biznesowej etykiety ułatwi ci rozwój kariery zawodowej, będziesz odbierany jako osoba wiarygodna, solidna, pewne siebie, obyta towarzysko. Nabędziesz zdolność zjednywania sobie partnerów biznesowych oraz wzmocnisz wizerunek i wiarygodność firmy.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie przygotowane jest z myślą o właścicielach firm, menedżerach, kierownikach, handlowcach oraz pracownikach mających częsty kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Dla wszystkich osób reprezentujących firmę na zewnątrz.

Metody pracy:

  • scenki
  • ćwiczenia grupowe
  • burza mózgów
  • dyskusja moderowana
  • prezentacje trenerskie
  • prezentacje uczestników
  • ćwiczenia indywidualne

Przykładowy program szkolenia:

1. Etykieta biznesowa – czym jest i w jakim celu ją stosować

2. Komunikacja w biznesie

  • siła pierwszego wrażenia w kontaktach zawodowych
  • przedstawianie się
  • prawidłowy uścisk dłoni – najczęstsze błędy popełniane podczas powitania, kto pierwszy wyciąga dłoń do powitania
  • prawidłowy kontakt wzrokowy – niewłaściwy kontakt wzrokowy
  • tytułowanie osób – jak zapamiętywać imiona i nazwiska, przejście na ‘ty’
  • formy przedstawiania osób
  • etykieta wręczania wizytówek – wygląd wizytówki, jak podawać i kiedy się wymieniać, ważne wskazówki 
  • mowa ciała – faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty uczciwości, jak być wiarygodnym
  • intonacja – faux pas w intonacji
  • aktywne słuchanie
  • rozmowy telefoniczne – najważniejsze zasady, trudne sytuacje ,najczęstsze  błędy popełniane przez telefon, automatyczna sekretarka, poczta głosowa
  • etykieta w komunikacji elektronicznej

3. Precedencja w biznesie , czyli porządek pierwszeństwa

  • przepuszczanie w drzwiach, zachowanie w windzie
  • podróż samochodem – hierarchia miejsc, eleganckie wyjścia

4. Etykieta ubioru służbowego – kształtowanie poczucia estetyki i dobrego smaku

  •  wizerunek w zgodzie z osobowością, naturalnym wyglądem i charakterem pracy
  • wizerunek biznesmena
  • wizerunek bizneswoman
  • strój odpowiedni do okazji

5. Spotkania biznesowe

  • szkolenia/konferencje
  • prezentacje
  • spotkania w restauracji – kolacje biznesowe, lunche, przyjęcia na stojąco

Po każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Oferujemy również stały kontakt po szkoleniu – w każdej chwili uczestnicy mogą liczyć na konsultacje i pomoc.

Trenerzy:

Aleksandra Makles, Małgorzata Król
Jestem zainteresowany ofertą

Facebook