szkolenia i doradztwo
"Pasja rodzi profesjonalizm."
szkolenia i doradztwo
"Wyjdź poza standard i zachwyć swoich klientów."
szkolenia i doradztwo
"68% klientów odchodzi z firmy z powodu
złej obsługi klienta."
szkolenia i doradztwo
"Lojalność klientów buduje się przez satysfakcję."
szkolenia i doradztwo
"Oprócz produktu czy usługi klient kupuje sobie również dobre samopoczucie."
szkolenia i doradztwo
"Standard obsługi klienta jest tak samo ważny,
jak jakość oferowanych produktów."
szkolenia i doradztwo
"Styl bycia personelu buduje wiarygodność
i wizerunek firmy."
szkolenia i doradztwo
"Dobre maniery otworzą Ci drzwi, których nie otworzy nawet najlepsza edukacja."
szkolenia i doradztwo
"Najpierw my kształtujemy nasze nawyki,
potem one kształtują nas."
szkolenia i doradztwo
"Najlepsza inwestycja to inwestycja w siebie."

Szkolenia z telemarketingu – standardy profesjonalnej obsługi klienta

indeksCel i korzyści ze szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności budowania długotrwałych relacji oraz skutecznego komunikowania się z klientem w procesie telefonicznej obsługi klienta.

W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznać osobowość klienta oraz nauczą doboru narzędzi wpływających na komunikację z nimi. Ważnym aspektem szkolenia jest nacisk na praktyczny aspekt budowania wśród uczestników postawy pro-klienckiej, co daje gwarancję zwiększenia rezultatów pracy w procesie obsługowym klienta.

Wymierne efekty po szkoleniu:

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • Wzrost świadomości wpływu na własną postawę wobec klienta
  • Stosowanie profesjonalnych standardów obsługi klienta w praktyce
  • Wykorzystanie zasad poprawności językowej w celu budowy korzystnego wizerunku firmy
  • Stosowanie narzędzi komunikacyjnych wspierających budowanie korzystnych oraz długotrwałych relacji z klientami
  • Wzrost satysfakcji pracowników z wykonywanej pracy
  • Zwiększenie skuteczności działań osób odpowiedzialnych za telefoniczny kontakt z klientem

Adresaci szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za telefoniczny kontakt z Klientem. Skierowane jest do firm i instytucji, które chcą podnieść jakość obsługi Klienta oraz zwiększyć przychody ze sprzedaży w strukturach obsługowo-sprzedażowych.

Metody pracy:

Szkolenie prowadzone w formie warsztatu 80% (20% mini-wykład) – scenki symulacyjne, burza mózgów, dyskusja moderowana, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, feedback trenerski.

 

Przykładowy program szkolenia:

1. Współczesny telemarketing – psychologia kontaktu z klientem

  • Oczekiwania współczesnego klienta
  • Zasady budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Co wpływa na poziom satysfakcji klientów?

2. Typologia klienta w procesie obsługi telefonicznej

  • Jak rozpoznać osobowość klienta?
  • Sposoby prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych z poszczególnymi grupami klientów

3. Efektywna komunikacja przez telefon

  • Jak komunikować się z klientem w sposób efektywny biznesowo?
  • Zasady poprawności językowej w rozmowie z klientem

Narzędzia komunikacyjne wspierające budowanie relacji z klientem w rozmowie telefonicznej

4. Rozmowa telefoniczna w obsłudze klienta

  • Budowanie pierwszego wrażenia
  • Zainteresowanie klienta- zbudowanie relacji
  • Badanie potrzeb klienta – sposoby pozyskiwania informacji od klienta
  • Przedstawienie rozwiązania metodą argumentacji
  • Pokonywanie zastrzeżeń oraz obiekcji klienta
  • Końcowe pozytywne wrażenie

Jestem zainteresowany ofertą

    Facebook