Szkolenia dla branży motoryzacyjnej

Branża motoryzacyjna jest bardzo wymagająca. To właśnie tutaj klient oczekuje najwyższego standardu obsługi. Aby sprostać jego oczekiwaniom proponujemy szereg szkoleń dedykowanych specjalnie dla salonów samochodowych. Ponieważ oferując najwyższą jakość, należy samemu o niej świadczyć.

Celem zdobycia informacji dotyczącej potrzeb szkoleniowych przeprowadzamy audyty poprzez akcje Tajemniczy Klient. Dzięki temu dokładnie wiemy, które obszary należy naprawić.

Chcesz dokonać renowacji funkcjonowania swojego salonu?

Oferujemy:

  • Wdrożenie Standardów Obsługi Wymagającego Klienta
  • Cykl szkoleń sprzedażowych – Sprzedawaj jak Challenger – tylko u nas!
  • Negocjacje handlowe
  • Savoir-vivre w biznesie
  • Poradnik wizerunkowy pracowników Salonu z podziałam na poszczególne działy

Zaufały nam już największe marki – dołącz do tego grona.

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij do nas zapytanie

Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Radzionków) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności.

Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Radzionków) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności.

Szkolenia biznesowe