Profesjonalna asystentka biura/zarządu

„Jeśli chcesz zrobić dobry biznes najpierw zatrudnij dobrą asystentkę”  Donald Trump

Cel szkolenia:
 
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą. Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy.
 
Program szkolenia:
 
1. Funkcje asystentki w zarządzaniu firmą:
  • Reprezentacyjna
  • Informacyjna
  • Administracyjno- biurowa
2. Zadania asystentki
  • Główne zadania i zakres odpowiedzialności w sekretariacie
  • Umiejętności i kwalifikacje zawodowe niezbędne na stanowisku asystentki
3. Etykieta w biznesie i protokół dyplomatyczny
  • Etykieta w biznesie – najważniejsze zasady
  • Precedencja służbowa a towarzyska
  • Różnice kulturowe
  • Etykieta wręczania wizytówek
  • Formy przedstawiania osób
  • Tytułowanie Gości
  • Obsługa gościa VIP
  • Mowa ciała
  • Etykieta telefoniczna i e-mailowa
  • Dress code w godzinach pracy
  • Kwiaty i prezenty w biznesie
  • Dbanie i wizerunek firmy

4. Organizacja spotkań  w firmie i poza firmą

  • Organizacja konferencji

5. Obsługa trudnego klienta – czego unikać?

6. Współpraca z innymi pracownikami  – komunikacja w zespole

7. Zarządzanie czasem

  • Macierz Eisenhowera – zadania pilne, nie pilne, ważne i nieważne
  • Zasada Pareto – zarządzanie priorytetami
  • Analiza ABC – planowanie zadań dziennych, tygodniowych i miesięcznych
  • Gospodarowanie czasem własnym i swojego przełożonego
  • Prowadzenie terminarza szefa
  • Planowanie zadań krótko i długo-terminowych

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij do nas zapytanie

Szkolenia