Skuteczny handlowiec, czyli profesjonalna wizyta handlowa

Cel i korzyści ze szkolenia:

Główny cel szkolenia to nabycie wiedzy jak być profesjonalnym i efektywnym handlowcem. Jak prawidłowo się witać i w którym momencie otwierać rozmowę. W jaki sposób skutecznie do takiej rozmowy się przygotować i jak najkorzystniej prezentować produkty i usługi. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zdobycia wiedzy dotyczącej cyklu sprzedaży i umiejętności dotyczące skutecznej wizyty handlowej.

Wymierne efekty po szkoleniu:

Biorąc udział w szkoleniu poznasz cykl sprzedaży i etapy, które pomagają odnaleźć swoje miejsce w procesie obsługi Klienta. Zweryfikujesz swoją postawę i motywację oraz poznasz typologię sprzedawców i klientów. Nauczysz się skutecznie badać potrzeby Klienta, prezentować ofertę i reagować na zastrzeżenia. Poznasz techniki perswazyjne i nauczysz się w jakim momencie i w jaki sposób najskuteczniej zamykać transakcję sprzedaży.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do grup sprzedażowych oraz handlowców indywidualnych, którzy na co dzień spotykają się z kontrahentami. Warsztat umożliwia weryfikację własnych zachowań w procesie obsługi Klienta (wizyty handlowej) na specjalnie stworzonych scenariuszach, które odtwarzają realne sytuacje handlowe.

Metody pracy:

Podczas szkolenia wykorzystujemy metody interaktywne, maksymalnie angażujące uczestników. Uczestnicy biorą udział w scenkach sytuacyjnych oraz pracują w grupach korzystając z własnych doświadczeń, które sprawdzą umiejętności i odkrywają najczęściej popełniane błędy.

Przykładowy program szkolenia:

1. Profesjonalizm i odpowiednia postawa w sprzedaży

  • Wiedza, postawa, umiejętności
  • Typologia sprzedawców: zdobywca, przyjaciel

2. Typologia Klientów

  • Styl interpersonalny, a sprzedaż
  • Umiejętność odzwierciedlenia w sprzedaży
  • Typologia Klienta MIX

3. Komunikacja interpersonalna jako jeden z fundamentów skutecznej sprzedaży

  • Pierwsze wrażenie i gesty
  • Pozycja ciała i gestykulacja
  • Umiejętne zadawanie pytań i aktywne słuchanie

4. Przygotowanie do rozmowy

  • Samoświadomość handlowca
  • Czynniki około sprzedażowe

5. Badanie potrzeb Klienta

  • Karta Klienta
  • Skuteczna parafraza
  • Profesjonalne słuchanie i umiejętne zadawanie pytań

6. Zbijanie obiekcji w sprzedaży/ podejście indywidualne

  • Skuteczne zbijanie obiekcji

7. Język korzyści

  • Siła argumentu
  • Modele i narzędzia przedstawiania korzyści

8. Podsumowanie rozmowy (wizyty)

  • Metody i narzędzia
  • Modele zamykające

9. Techniki perswazyjne w procesie sprzedaży

  • Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
  • Magia słowa i zakazane zwroty

10. Marketing relacji i posprzedażowa obsługa Klienta

  • Marketing relacji i wsparcie posprzedażowe
  • Elementy marketingu relacji

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij do nas zapytanie

Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Radzionków) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności.

Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Radzionków) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności.

Szkolenia biznesowe