Standardy obsługi wymagającego klienta

Cel i korzyści ze szkolenia:

Szkolenie pozwala na zdobycie ogłady i swobody w codziennych kontaktach z klientami. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy potrafią w profesjonalny sposób nawiązywać i umacniać długotrwałe relacje z klientami, potrafią idealnie dobrać ofertę uwzględniającą oczekiwania i preferencje klienta, dają sobie radę w sytuacjach trudnych, prowadzą w sposób konstruktywny rozmowy reklamacyjne.

Wyróżnij się! Wyjdź poza standard i zachwyć swoich klientów!

Zdobądź nasz certyfikat potwierdzający najwyższą jakość obsługi klienta w Twojej firmie!

Pamiętaj, że to styl bycia personelu buduje wizerunek i wiarygodność Twojej firmy.

Jak pracujemy?

Każde zapytanie traktujemy indywidualnie. Przed przystąpieniem do pracy przeprowadzamy szczegółową analizę potrzeb oraz audyt (akcja tajemniczy klient), aby móc sprawdzić aktualny poziom obsługi w Państwa firmie. W ten sposób jesteśmy w stanie tak zmodyfikować i przygotować program szkolenia w oparciu o praktyczne warsztaty (20% wykład, 80% ćwiczenia), aby mogło przynieść pożądane korzyści w jak najszybszym czasie.

Metody pracy: scenki, ćwiczenia grupowe, burza mózgów, dyskusja moderowana, studia przypadków, prezentacje trenerskie, prezentacje uczestników, ćwiczenia indywidualne

Przykładowe zagadnienia szkoleniowe:

1. Autoprezentacja, czyli siła pierwszego wrażenia w kontaktach zawodowych

  • pracownik jako najlepsza wizytówka firmy
  • kwalifikacje handlowca
  • dress code w godzinach pracy
  • savoir-vivre w relacjach z klientami

2. Centrum uwagi – KLIENT

  • zmiana nastawienia na obsługę klienta
  • dla klienta to Ty jesteś firmą
  • korzyści wynikające z dobrej obsługi
  • przekraczanie oczekiwań klientów
  • budowanie długofalowych relacji z klientami

3. Standardy obsługi klienta

  • powitanie klienta – dobre samopoczucie od wejścia
  • mowa ciała
  • intonacja głosu
  • empatia i aktywne słuchanie – siła uprzejmego słuchania
  • szczegółowa analiza i zrozumienie potrzeb klienta kluczem do pełnej jego satysfakcji
  • język korzyści
  • etykieta telefoniczna – najważniejsze zasady, przygotowanie do rozmowy telefonicznej, oddzwanianie, najczęściej popełniane błędy, trudne sytuacje
  • etykieta e-mailowa – wygląd graficzny, formy grzecznościowe, netykieta, najczęściej popełniane błędy

4. Trudne sytuacje podczas obsługi klienta

  • techniki kontrolowania rozmowy
  • poziomy zaawansowania analizy potrzeb
  • przedstawienie oferty
  • reagowanie na zastrzeżenia klienta
  • psychologia i obrona ceny

5. Typologia klientów

  • psychologiczne typy osobowościowe
  • rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta
  • trudni klienci
  • sposoby postępowania z różnymi klientami
  • postępowanie w przypadku reklamacji – reklamacje produktowe i usługowe, reklamacje nieuzasadnione

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij do nas zapytanie

Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Radzionków) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności.

Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Radzionków) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności.

Szkolenia biznesowe