Warsztat negocjacyjny

Cel i korzyści ze szkolenia:

Warsztat kształtuje umiejętności budowania trwałych relacji poprzez efektywne negocjacje. Pozwala zrozumieć jak rozmawiać z Klientem, aby osiągnąć założony cel sprzedażowy i utrzymać partnerstwo z Klientem na długie, biznesowe lata.

Wymierne efekty po szkoleniu:

Uczestnicząc w szkoleniu odkryjesz swoje mocne strony jako negocjator i poznasz obszary do pracy. Zbudujesz pewność siebie i zdobędziesz wiedzę i umiejętności niezbędne do przeprowadzenia skutecznych negocjacji. Poznasz główne style prowadzenia negocjacji i dowiesz się jak odnaleźć się w rozmowie z każdym z nich. Sprawdzisz na własnej skórze techniki negocjacyjne i poznasz jak czynniki posprzedażowe wpływają na kolejne spotkania negocjacyjne.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie kierowane jest do osób, które mają bezpośredni kontakt z Klientem, których zadaniem jest przeprowadzenie efektywnych negocjacji. To korzyść również dla firm i instytucji, które chcą bezpośrednio wpływać na jakość spotkań handlowych i wzmocnić swoją pozycję i pewność siebie w procesie sprzedaży.

Metody pracy:

Podczas szkolenia wykorzystujemy metody interaktywne, maksymalnie angażujące uczestników. Uczestnicy biorą udział w scenkach sytuacyjnych oraz pracują w grupach korzystając z własnych doświadczeń, które sprawdzą umiejętności i odkrywają najczęściej popełniane błędy.

Przykładowy program szkolenia:

1. Budowanie pewności siebie i umiejętności negocjowania

  • Mocne strony negocjatora
  • Silne umiejętności interpersonalne w procesie negocjacji
  • Budowanie swojej pozycji

2. Siła perswazji i wywieranie wpływu w sprzedaży

  • Elementy wywierania wpływu w procesie negocjacji
  • Siła słowa i siła perswazji
  • Jak być przekonującym i wiarygodnym
  • Asertywność w negocjacjach

3. Komunikacja interpersonalna w negocjacjach

  • Pierwsze wrażenie i gesty
  • Pozycja ciała w negocjacjach
  • Umiejętne zadawanie pytań i aktywne słuchanie

4. Główne style zachowania negocjatorów

  • Przygotowanie do negocjacji
  • Style interpersonalne, a negocjacje
  • Ustalanie celów negocjacyjnych

5. Techniki negocjacji

  • Style negocjacyjne
  • Skuteczne techniki negocjacyjne
  • Jak wykorzystać impas w negocjacjach
  • Język korzyści i umiejętność skutecznego argumentowania

6. Marketing relacji, czyli posprzedażowa obsługa klienta w kontekście negocjacji

  • Profesjonalne podsumowanie spotkania negocjacyjnego
  • Marketing relacji i wsparcie posprzedażowe

7. Gry symulacyjne i scenki

  • Negocjacje handlowe
  • Negocjacje przy stole negocjacyjnym

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij do nas zapytanie

Szkolenia