Zarządzanie czasem i zadaniami

Cel szkolenia:

Warsztat został zaprojektowany w oparciu o różne metody zarządzania drogocennym czasem i natłokiem zadań. W szkoleniu zastosowano silnie angażujące ćwiczenia, których celem jest rozwijanie umiejętności radzenia sobie z codziennym ogromem spraw do załatwienia. Uczestnicy nabędą kompetencje do sprawnego zarządzania swoim czasem.

Wymierne efekty po szkoleniu:

  • Wzrost motywacji do działania, dzięki uświadomieniu własnych potrzeb
  • Zwiększenie efektywności działania, dzięki umiejętnym krzyżowaniu wiedzy, umiejętności i motywacji
  • Podniesienie komfortu pracy poprzez odpowiedniemu zaplanowaniu harmonogramu dnia
  • Uzyskanie satysfakcji poprzez aktywność związaną z własnymi priorytetami
  • Uzyskanie harmonii wewnętrznej dzięki uporządkowaniu wszystkich spraw i zadań oczekujących na realizację
  • Wzrost efektywności osobistej poprzez zminimalizowanie spraw nieistotnych

Metody pracy:

  • Odgrywanie ról
  • Praca w grupach,
  • Dyskusje
  • Gry szkoleniowe
  • Mini wykłady
  • Kwestionariusze

Przykładowy program szkolenia:

1. Cele osobiste

  • Cele osobiste
  • Metody planowania celów

2. Metody zarządzania czasem

  • Teoria 7 nawyków skutecznego działania
  • Kryterium pilności i ważności – matryca Eisenhowera
  • Metoda priorytetów A B C
  • Getting Things Done – Uporządkowanie spraw wg D. Allena

3. Pożeracze czasu

  • Przyczyny nieustannego braku czasu
  • Negatywny wpływ pożeraczy czasu
  • Przypomnienie priorytetów

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij do nas zapytanie

Szkolenia