Coachingowe zarządzanie zespołem handlowców, czyli co zasiejesz to zbierzesz

Cel i korzyści ze szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie i ugruntowanie umiejętności skutecznego angażowania handlowców do pracy, metod motywacyjnego zarządzania zespołem, dzięki:

  • wyznaczaniu zadań odpowiednich dla stażu pracownika
  • umiejętnemu odkrywaniu różnic pomiędzy optymalnymi możliwościami pracownika a faktycznymi postępami i ich opóźnieniami
  • budowaniu i wzmacnianiu kompetencji i motywacji członków swojego zespołu
  • stosowaniu coachingowych metod zarządzania podnoszących motywację zespołu i  wspomagających realizowanie planów sprzedaży

Istotnym elementem szkolenia są praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem otrzymanych narzędzi, które uczestnik może stosować w swojej codziennej pracy menadżerskiej z handlowcami.

Wymierne efekty po szkoleniu:

Będziesz wiedział jak motywować pracowników nie generując kosztów, stosował skuteczny feedback, unikniesz demotywacji i wypalenia w zespole poprzez:

  • Poznanie i zgłębienie efektów metody MENTOR
  • Wykorzystanie otrzymanych narzędzi do wspomagania i brania odpowiedzialności przez handlowca za wyniki sprzedaży
  • Umiejętność wpływania na kompetencje sprzedawcy
  • Efektywne metody budowania motywacji ekipy handlowców

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest głównie dla osób odpowiedzialnych za pracę i wyniki zespołów sprzedażowych. Skierowane jest do firm i instytucji, które chcą podnieść jakość pracy, zwiększyć przychody ze sprzedaży, mieć więcej faktycznie zaangażowanych handlowców w pracę i osiąganie wyników

Metody pracy:

Szkolenie prowadzone w formie warsztatu 70% (20% mini-wykład, 10% indywidualny feedback trenerski) – scenki symulacyjne, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, feedback.

 Przykładowy program szkolenia:

1. Rola menadżera-coacha

  • Oczekiwania menadżera
  • Zasady pracy i współpracy z pracownikami

2. Mierzenie rozbieżności

  • Siatka kompetencji
  • Źródła rozbieżności
  • Założony plan a rzeczywiste rezultaty
  • Praktyka oceniania rzeczywistych rozbieżności

3. Efektywne słuchanie handlowca

  • Jak słuchać aby uzyskać precyzyjne informacje?
  • Usłyszeć naturę istniejących braków

4. Negocjowanie „planu rozwoju”

  • SMARTność celów
  • Narzędzia wspierające

5. Utrzymanie wysokiego poziomu kompetencji i motywacji

  • Trening doskonalący handlowca
  • Rezultaty i osiągnięcia – jak wypracować najlepsze efekty

6. Kontrola i uznanie sukcesu

  • Jak pomóc zdemotywowanemu pracownikowi uzyskać dobrą pozycję
  • Praca z handlowcem, który się nie rozwija
  • Feedback i gratulacje

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij do nas zapytanie

Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Radzionków) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności.

Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Radzionków) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności.

Szkolenia biznesowe