Czarny czy biały – jak budować etyczny wizerunek firmy

Cel szkolenia i korzyści dla uczestników:

Warsztat obejmuje zagadnienia etycznych działań w relacjach z otoczeniem. Zajęcia adresowane do firm i instytucji, które zamierzają w sposób świadomy i zaplanowany realizować politykę etyki i ekologii w odniesienia zarówno do klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Szkolenie adresowane w szczególności do menedżerów średniego i wysokiego szczebla, którzy odpowiedzialni są za realizację strategii pozytywnego budowania wizerunku firmy.

Metody pracy: Case study, dyskusja, ćwiczenia indywidualne i grupowe

 Zagadnienia szkoleniowe:

1. Zarządzanie wizerunkiem firmy

  • kim jesteśmy i do kogo chcemy dotrzeć?
  • najważniejsze atuty firmy
  • top of the mind – kim jest nasza konkurencja?

2. Etyka w reklamie

  •  psychologiczne aspekty oddziaływania reklam
  • reklama jako sposób kreowania wizerunku
  • projektowanie skutecznych reklam – czy zawsze jest etyczne?

3. Kwestie etyczne w komunikacji z otoczeniem

  • kontakty z mediami

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij do nas zapytanie

Szkolenia