Strategia budowania marki osobistej

CELEM SZKOLENIA JEST:

  • uświadomienie znaczenia budowania marki osobistej w dzisiejszych czasach
  • podzielenie się wiedzą dotyczącą budowania marki osobistej
  • umiejętność budowania reputacji i relacji opartych na zaufaniu
  • motywacja do podjęcia pracy nad rozwojem osobistym
  • ukazanie różnicy między marką osobistą a wizerunkiem publicznym

To szkolenie będące mostem między światem zarządzania i sferą własnego rozwoju – może być o Tobie. O Tobie w relacjach z innymi. O tym czego ludzie doświadczają w kontaktach z Tobą. Jedni ludzie zawsze będą marką jakich wiele. Ty możesz być Tą jedyną, wyjątkową. Nikt nie jest przeciętny, ale Wszyscy boją się wychylać. Zbuduj strategię wokół Swoich, a nie cudzych marzeń i aspiracji.

W trakcie szkolenia będziesz miał możliwość przygotować swoją indywidualną strategię marki osobistej.

POZOSTAŁE KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

  • poznanie zasad budowania marki osobistej,
  • poznanie narzędzi służących poznaniu samego siebie,
  • zdolność do określania swojej wizji, misji i wartości,
  • umiejętność definiowania celów i odbiorców,
  • poznanie podstawowych zasad przygotowań do wystąpień publicznych,
  • umiejętność tworzenia oraz kształtowania spójnego wizerunku w Internecie,
  • umiejętność komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych,
  • umiejętność współpracy z mediami,
  • umiejętność skutecznego networkingu i budowania relacji.

METODY PRACY

Trener prowadzi szkolenie o charakterze praktyczno-warsztatowym, stosując m.in.:

  • symulacje,
  • studia przypadku,
  • burze mózgów,
  • indywidualne konsultacje

MATERIAŁY:

Każdy z uczestników szkolenia otrzyma:

  • wydruk prezentacji
  • zestaw ćwiczeń realizowanych podczas szkolenia
  • listę lektur z zakresu rozwoju osobistego, marki osobistej, które pomogą w praktykowaniu i doskonaleniu kompetencji zdobytych podczas szkolenia

DODATKOWY PAKIET BRANDING:

  • dwie konsultacje po odbytym szkoleniu (telefon, e-mail, skype)
  • wystąpienie do Pracodawcy, Współpracowników, Klientów o wystawienie referencji oraz dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
  • wizerunek online – wsparcie przy wdrożeniu kompleksowych i spójnych narzędzi służących do promocji w Internecie ( system rekomendacji, www, blog, profile branżowe i biznesowe, zdjęcia)
  • wizerunek offline – w tym obszarze wyszukujemy eventy branżowe i szkolenia, w których powinieneś uczestniczyć, budując sieć networkinogową, wspieramy w kwestii wyglądu zewnętrznego, komunikacji interpersonalnej
  • indywidualna współpraca jako doradca wizerunkowy, coach.

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij do nas zapytanie

Szkolenia