Sprzedaż produktów/usług w oparciu o style osobowości DISC

Cele szkolenia:

  • Analiza swojego stylu sprzedaży w oparciu o style zachowań DISC D3
  • Poznanie sposobów obsługi i sprzedaży do konkretnego stylu – jakie ma oczekiwania
  • Zdobycie wiedzy w jaki sposób badać potrzeby i oczekiwania każdego ze styli
  • Poznanie narzędzi wspierających aktywne słuchanie

Metody Pracy:

Prezentacja trenerska

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe
Gra szkoleniowa

Case study
Kwestionariusz DISC
Dyskusja moderowana

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień I:

1. krok – Test kompetencji – Twój styl sprzedaży

  • Poznaj swój styl sprzedaży/obsługi Klienta

2. Krok – Typ Klienta

  • Naucz się rozpoznawać styl zachowania swoich Klientów, czyli zrozum potrzeby i motywacje Klienta

3. Krok – Plan działania

  • Osiągaj wyniki, odpowiadając na potrzeby Klienta, wykorzystując swoje mocne strony i w sposób zgodny z Twoim własnym stylem zachowania
  • TELAT: DISC jakim kolorem/ stylem jesteś i jakie możliwości to ze sobą niesie? Czy znasz wszystkie swoje zasoby? 
  • Sprzedajemy z DISC, Fundamenty sprzedaży DISC
  •  3 kroki DISC do kreatywnej i efektywnej sprzedaży

4. Krok Jakim jestem stylem sprzedaży i jaki mam system pracy z Klientem? 

  • co mnie wyróżnia czego powinienem być świadom i czego unikać?
  • motywatory mojego stylu
  • wartości dla styli – co one wnoszą do relacji/transakcji z Klientami?
  • gra szkoleniowa MOST

5. Krok Po czym poznam, że Klient mnie zaakceptował, czyli pierwsze sygnały kupna

  • Z jakim typem Klienta mam do czynienia?
  • Jakie działanie sprzedawcy jest odpowiednie?
  • Czym się kieruje dany Klient i jakie ma oczekiwania?
  • Jak prawidłowo postępować z konkretnym Klientem?

6. Krok Plan działania Ja, Klient każdy styl.

  • od czego i z kim zacznę 
  • 10 przykazań do efektywnego działania 
  • świadomość ograniczeń – jak z nimi pracować?

Uczestnicy w trakcie modułu poznają charakterystykę stylów osobowości DISC. DISC to 4 style zachowań, opracowane na podstawie badań amerykańskiego psychologa, Williama Marstona (1893-1947). Analizując ludzkie zachowania w konkretnym środowisku i w konkretnych sytuacjach, okazało się, że ludzie o podobnych stylach zwykle bardzo podobnie się zachowują. Co ciekawe, każdy z nas ma w sobie te 4 style zachowań, ale w różnym stopniu ich intensywności; DISC to skrót od angielskich określeń poszczególnych stylów: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny).

II dzień:
  1. Sprzedaż w oparciu o metodę Sandlera
  • Czym jest i w jaki sposób ją wykorzystać?

2. Przekraczanie oczekiwań Klientów

  • Budowanie relacji z Klientem
  • Dla Klienta to Ty jesteś firmą
  • Czego oczekują Klienci – przykłady nieoczywistych potrzeb Klienta

3. Obiekcje Klienta

  • Zastrzeżenie jako informacja do wykorzystania
  • Techniki obalania obiekcji

4. Kontakt Follow Up

  • Jak rozpocząć rozmowę po-ofertową?
  • Kiedy Klient potrzebuje więcej czasu?
  • Kiedy Klient jeszcze nie zajrzał do oferty?
  • Kiedy Klient nie traktuje zakupu priorytetowo?
  • Kiedy Klient mówi „za drogo”?
  • Kiedy Klient porównuje nas do konkurencji?

5. Techniki perswazji w kontakcie z Klientem

  • Kto i co ma wpływ na zamknięcie sprzedaży?

6. Podsumowanie i informacja zwrotna

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.