FacebookInstagram

Style osobowości DISC – czyli poznaj swojego Klienta

Cele szkolenia:

  • Analiza swojego stylu osobowości DISC w odniesieniu do pozostałych członków zespołu
  • Analiza swoje stylu osobowości DISC w odniesieniu do mojego stylu sprzedaży
  • Poznanie sposobów komunikacji i sprzedaży do konkretnego stylu – jakie ma oczekiwania
  • Zdobycie wiedzy w jaki sposób badać potrzeby i oczekiwania każdego ze styli

Metody Pracy:

Prezentacja trenerska

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe
Gra szkoleniowa

Case study
Kwestionariusz DISC

PROGRAM SZKOLENIA:

DISC – test osobowości

  • Czym są style osobowości według DISC?
  • Charakterystyka poszczególnych stylów
  • Mocne strony poszczególnych stylów osobowości
  • Jak porozumiewać się z różnorodnymi osobowościami?
  • Jakim jestem stylem osobowości i jakie są moje potencjały?
  • Jakie wartości do zespołu wnoszą osobowości: czerwona, żółta, zielona i niebieska?
  • Dlaczego znajomość osobowości ma tak wielkie znaczenie dla efektywnej współpracy?

Uczestnicy w trakcie modułu poznają charakterystykę stylów osobowości DISC. DISC to 4 style zachowań, opracowane na podstawie badań amerykańskiego psychologa, Williama Marstona (1893-1947). Analizując ludzkie zachowania w konkretnym środowisku i w konkretnych sytuacjach, okazało się, że ludzie o podobnych stylach zwykle bardzo podobnie się zachowują. Co ciekawe, każdy z nas ma w sobie te 4 style zachowań, ale w różnym stopniu ich intensywności; DISC to skrót od angielskich określeń poszczególnych stylów: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny).

TYPY KLIENTÓW: JAK SIĘ W TYM ODNALEŹĆ

  • Z jakim typem Klienta mam do czynienia?
  • DISC – style osobowościrozszyfruj kim jest Twój Klient
  • Jaką postawę doceni każdy z typów osobowości DiSC?
  • Co będzie kluczowe podczas obsługi poszczególnych typów osobowości DiSC?
  • Jak prowadzić rozmowę z „trudnym Klientem”, aby tonować emocje i wciągać do współpracy?

Badanie potrzeb w oparciu o DiSC

  • Rola badania potrzeb w sprzedaży
  • Rodzaje pytań podczas badania potrzeb
  • Narzędzia wspierające aktywne słuchanie
  • Model przeprowadzenia badania potrzeb w oparciu o typy osobowości DiSC

Prezentacja oferty w oparciu o DiSC

  • Język korzyści podczas prezentacji oferty
  • Zasady prezentacji oferty
  • Model przeprowadzenia prezentacji oferty w oparciu o typy osobowości DiSC

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Przeniesienie wiedzy i umiejętności w przyszłość
  • Projektowanie działań wdrożeniowych przez uczestników

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.