Hotel Lantier
Nasi pracownicy poznali między innymi jak powinien wyglądać proces sprzedażowy w hotelu oraz jak postępować z Klientami, również tymi trudnymi. Jesteśmy zadowoleni ze szkoleń ze względu na ich warsztatową formę, a dokładnie przećwiczenie nowo poznanych technik i metod pomocnych przy obsłudze w tym także portalu booking.com. Cały personel poznał sposoby zwiększania sprzedaży, dzięki prawidłowej obsłudze i promowaniu naszego profilu w Internecie. Dodatkowo nasi pracownicy otrzymali ogrom cennych wskazówek, które ułatwią wykonywanie codziennych obowiązków w pracy. Cieszymy się, że mogliśmy skorzystać ze szkoleń, które zostały przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie, ponieważ wszyscy zdobyli motywację i pozytywną energię do działania.
Współpraca z firmą Krawat i Muszka przebiegała w bardzo miłej atmosferze i mogliśmy liczyć na ich pomoc na każdym etapie realizacji.