FacebookInstagram

Guest Experience, czyli co oznacza personalizowana obsługa

Guest Experience, czyli co oznacza personalizowana obsługa.

Cel warsztatu motywacyjnego:

  • Doskonalenie umiejętności obsługi Gościa na najwyższym poziomie w oparciu o standardy  i procedury wypracowane w hotelu
  • Praca nad kształtowaniem pozytywnego wizerunku hotelu wśród kontrahentów oraz Gości.
  • Budowanie postaw odpowiedzialności, życzliwości i gościnności wśród pracowników

Metody pracy: 

Mini-wykład
Burza mózgów
Praca grupowa
Karty pracy

Program:

  1. Czym różni się wysoka jakość świadczonych usług od personalizacji?
  2. Jak zmienić automatyzację świadczonych usług w dostosowanie, a dostosowanie w personalizację usług w ramach budowania guest experience?
  3. Wkład pracowników w budowanie doświadczeń Gościa na stanowiskach:
    • Recepcjonista/Dział rezerwacji
    • Concierge
    • Manager ds. Relacji z Gościem
    • Manager Gastronomii
    • Służba pięter
    • Kelnerzy
  4. Różnice w sposobie obsługi Gości w wielopokoleniowym społeczeństwie.
  5. Oczekiwania Gości z różnych grup ( rodziny z dziećmi, seniorzy, VIP, goście biznesowi, grupy wycieczkowe, grupy konferencyjne).
  6. Różnice kulturowe między Gośćmi z krajów europejskich i poza europejskich i wynikające z nich oczekiwania co do standardu świadczonych usług.
  7. Przykłady personalizowanej obsługi jako inspiracja do zmiany nastawienia na obsługę Gościa

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.