Skuteczna sprzedaż w dziale B2B i Mice
Program
Od czego zacząć w sprzedaży do gościa B2B?
- jakie są trendy w sprzedaży grupowej dla biznesu,
- kim jest nasz Klient biznesowy,
- czym się wyróżnić w sprzedaży do B2B.
Co sprzedawać do gościa B2B?
- jak przygotować ofertę do B2B offline – analiza ofert obiektu,
- jak przygotować ofertę do B2B online – strona internetowa dla B2B,
- oferty dla B2B u konkurencji i dobre praktyki – analiza offline i online.
Jak realizować sprzedaż do gościa B2B?
- sprzedaż reaktywna – jak odpowiadać na zapytania B2B,
- sprzedaż aktywna – jak inicjować zapytania od B2B,
- sprzedaż uzupełniająca – jak dosprzedawać więcej Klientowi B2B.
Gdzie szukać gościa B2B online i offline?
- OFFLINE: cold callingi, direct i sms marketing, networking,
- ONLINE: kampanie reklamowe, portale konferencyjne, social media,
- jak zaplanować działania marketingowe dla B2B na rok 2024.
Jak wykorzystać linkedin w sprzedaży B2B?
- czym jest LinkedIn i jaki ma potencjał w sprzedaży do B2B,
- profil na LinkedIn – najważniejsze zasady,
- social selling na LinkedIn – co to jest i jak działa.
Jak rozmawiać z gościem B2B?
- traning on the job – cold callingi do Klientów B2B,
- analiza przeprowadzonych rozmów,
- zebranie wskazówek i rekomendacji potreningowych.