FacebookInstagram

Sprzedaż i obsługa gościa konferencyjnego

Cele szkolenia:

  • Analiza swojego stylu sprzedaży w oparciu o style zachowań DISC D3
  • Wzmocnienie wiedzy z zakresu prowadzenia aktywnego procesu pozyskiwania Klientów Biznesowych
  • Poznanie zasad etykiety telefonicznej i bezpośredniej podczas spotkań
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez znajomość konkurencji i swoich mocnych stron w ofercie dla biznesu
  • Poznanie zasad budowania trwałych relacji z partnerami biznesowymi

Metody Pracy:

Prezentacja trenerska

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe
Gra szkoleniowa

Case study
Kwestionariusz DISC

Program szkolenia:

Dzień I:

1. krok – Test kompetencji – Twój styl sprzedaży

  • Poznaj swój styl sprzedaży/obsługi Klienta

2. Krok – Typ Klienta

  • Naucz się rozpoznawać styl zachowania swoich Klientów, czyli zrozum potrzeby i motywacje Klienta

3. Krok – Plan działania

  • Osiągaj wyniki, odpowiadając na potrzeby Klienta, wykorzystując swoje mocne strony i w sposób zgodny z Twoim własnym stylem zachowania
  • TELAT: DISC jakim kolorem/ stylem jesteś i jakie możliwości to ze sobą niesie? Czy znasz wszystkie swoje zasoby? 
  • Sprzedajemy z DISC, Fundamenty sprzedaży DISC
  • 3 kroki DISC do kreatywnej i efektywnej sprzedaży

4. Krok Jakim jestem stylem sprzedaży i jaki mam system pracy z Klientem? 

  • Co mnie wyróżnia czego powinienem być świadom i czego unikać?
  • Motywatory mojego stylu
  • Wartości dla styli – co one wnoszą do relacji/transakcji z Klientami?
  • Gra szkoleniowa MOST

5. Krok Plan działania Ja, Klient każdy styl.

  • Od czego i z kim zacznę?
  • 10 przykazań do efektywnego działania 
  • Świadomość ograniczeń – jak z nimi pracować?

4. Kontakt Follow Up

  • Jak rozpocząć rozmowę po-ofertową?
  • Kiedy Klient potrzebuje więcej czasu?
  • Kiedy Klient jeszcze nie zajrzał do oferty?
  • Kiedy Klient nie traktuje zakupu priorytetowo?
  • Kiedy Klient mówi „za drogo”?
  • Kiedy Klient porównuje nas do konkurencji?

Uczestnicy w trakcie modułu poznają charakterystykę stylów osobowości DISC. DISC to 4 style zachowań, opracowane na podstawie badań amerykańskiego psychologa, Williama Marstona (1893-1947). Analizując ludzkie zachowania w konkretnym środowisku i w konkretnych sytuacjach, okazało się, że ludzie o podobnych stylach zwykle bardzo podobnie się zachowują. Co ciekawe, każdy z nas ma w sobie te 4 style zachowań, ale w różnym stopniu ich intensywności; DISC to skrót od angielskich określeń poszczególnych stylów: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny).

II dzień:

1. Przekraczanie oczekiwań Gości

  • Budowanie relacji z Goścmi i przedstawicielami firm
  • Dla Klienta to Ty jesteś firmą
  • Czego oczekują Klienci – przykłady nieoczywistych potrzeb Gościa konferencyjnego

2. Wynajdywanie korzyści i sposobów na wyróżnienie się spośród konkurencji

3. Netykieta – jak konstruować odpowiedzi na zapytania ofertowe i podkreślać przewagę konkurencyjną m.in. co musimy wiedzieć o savoir-vivre w poczcie elektronicznej?

4. Sprzedaż telefoniczna a bezpośrednia

  • Zasady etykiety telefonicznej

5. Analiza konkurencji – badania tzw. boarding

  • Dosprzedaż usług dodatkowych Up -Selling/ Cross -Selling
  • Budowanie marki hotelu a marka managera sprzedaży sal konferencyjnych
  • Tworzenie ofert i pakietów, nowoczesne dodatki do ofert szkoleniowych
  • Zarządzanie w dziale sprzedaży – nie tylko osobami, ale swoim czasem
  • Pozyskiwanie zupełnie nowych kontrahentów. Jak się przygotować?

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.