FacebookInstagram

Sprzedaż usług hotelowych w oparciu o style osobowości DISC

Cele szkolenia:

  • Analiza swojego stylu sprzedaży w oparciu o style zachowań DISC D3
  • Poznanie sposobów obsługi i sprzedaży do konkretnego stylu – jakie ma oczekiwania
  • Zdobycie wiedzy w jaki sposób badać potrzeby i oczekiwania każdego ze styli
  • Poznanie narzędzi wspierających aktywne słuchanie

Metody Pracy:

Prezentacja trenerska

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe
Gra szkoleniowa

Case study
Kwestionariusz DISC

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wprowadzenie do szkolenia

  • Cele szkolenia
  • Co dzisiaj jest kluczowe w obsłudze Gościa?

2. Test osobowości

  • Autodiagnoza
  • Zdefiniowanie swoich preferencji podczas sprzedaży

3. Typy osobowości DiSC

  • Omówienie osi ekstrawersja/introwersja
  • Omówienie osi ludzie/zadania
  • Omówienie możliwych typów osobowości DiSC
  • Co charakteryzuje poszczególne typy i jak je rozpoznać?
  • Porównanie do wyników własnych

4. Postawa recepcjonisty jako sprzedawcy

  • Jaka postawa jest postawą podstawową sprzedawcy?
  • Jaką postawę doceni każdy z typów osobowości DiSC?

5. Oczekiwania Gościa

  • Co będzie kluczowe podczas obsługi poszczególnych typów osobowości DiSC?

6. Badanie potrzeb w oparciu o DiSC

  • Rodzaje pytań podczas badania potrzeb i dosprzedaży usług hotelowych
  • Narzędzia wspierające aktywne słuchanie
  • Model przeprowadzenia badania potrzeb w oparciu o typy osobowości DiSC

7. Prezentacja oferty w oparciu o DiSC

  • Język korzyści podczas prezentacji oferty hotelowej
  • Zasady prezentacji oferty
  • Model przeprowadzenia prezentacji oferty w oparciu o typy osobowości DiSC

8. Rozmowy symulowane

9. Podsumowanie szkolenia

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.