Savoir-vivre w kontakcie z gościem hotelowym

CELE SZKOLENIA:

  • Poznanie zasad etykiety biznesu w porównaniu z etykietą towarzyską
  • Poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych
  • Kształtowanie kultury osobistej w kontakcie z Gościem
  • Zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji
  • Pewność siebie, swoboda w kontakcie z Gościem hotelowym

Metody Pracy:

Prezentacja trenerska
Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe
Quiz

Case study

Program szkolenia:

1. Etykieta hotelowa czym jest i w jakim celu ją stosować

2. Różnice pomiędzy etykietą towarzyską a biznesową

3. Etykieta w kontakcie z Gościem hotelowym

  • pierwszy kontakt
  • prawidłowy kontakt wzrokowy – niewłaściwy kontakt wzrokowy
  • mowa ciała – faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty uczciwości, jak być wiarygodnym

4. Precedencja w hotelu, czyli porządek pierwszeństwa

5. Etykieta ubioru służbowego – kształtowanie poczucia estetyki i dobrego smaku

  •  wizerunek pracownika służby pięter

6. Savoir-vivre a trudne sytuacje z Gościem hotelowym

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.