FacebookInstagram

Anna Możdżyńska

Szkolenia dla recepcji

Trenerka branży HoReCa i sektora turystycznego.

Absolwentka turystyki oraz historii sztuki  na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także  studiów podyplomowych – Akademia Trenera na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

  • Licencjonowany pilot wycieczek oraz przewodnik turystyczny od 1998r.
  • Certyfikowana  trenerka VCC- Treiner  in Tour Organizer
  • W 2019 r  ukończyła szkolenie dla trenerów biznesu „Kreatywne metody szkoleniowe”
  • Ukończyła szkolenie z zakresu sprzedaży usług w CENTRUM SPRZEDAŻY Monika Bartkowiak
  • Od 2020 r współpracuje jako trener i wykładowca z POLITECHNIKĄ KOSZALIŃSKĄ – Wydział Ekonomiczny ( kierunek: Turystyka i Rekreacja)

Przez 18 lat pracowała w sektorze hotelarskim, jako recepcjonistka, z-ca kierownika recepcji i kierownik recepcji w hotelach 4* i 5* w Kołobrzegu m.in. MARINE Hotel *****, SHUUM Boutique Wellnes  Hotel  ****, Neptuno Resort & Spa **** w Dźwirzynie. Pracowała także w działach rezerwacji i  działach rynków zagranicznych  hoteli , ośrodków sanatoryjnych i apartemantowców.

Zdobytym doświadczeniem dzieli się  od 2015 roku jako certyfikowany trener biznesu.

Służy radą i pomocą tym, którzy stawiają pierwsze kroki, oraz wszystkim nastawionym na zmianę. Specjalizuje się w szkoleniach  z usprawniania pracy, efektywnego zarządzania sobą w czasie, oraz wysokiej jakości obsługi Klienta.

Szkoliła personel  zarówno w dużych hotelach  3*,4* i 5* ( szkolenia stanowiskowe  dla recepcji,  recepcji SPA, działów rezerwacji, marketingu, kelnerów, służby pięter), jak i personel hoteli familijnych czy pensjonatów od Bałtyku po Tatry.

Przez 3 lata prowadziła własną kawiarnię – wspiera więc także managerów i właścicieli obiektów gastronomicznych w budowaniu strategii, jakości obsługi Klientów, czy sprzedaży usług w oparciu o marketing relacyjny.

Współpracuje z Politechniką Koszalińską szkoląc studentów  kierunku Turystyka i Rekreacja  z podejmowania decyzji menagerskich w hotelarstwie i turystyce.

Szkoli także nauczycieli przedmiotów branżowych w  technikach o profilu hotelarsko-turystycznym m.in. w Kołobrzegu, Świebodzinie, Żarach, Żaganiu.

Jako członek Północnej Izby Gospodarczej w Koszalinie – cyklicznie szkoli przedsiębiorców w zakresie rozwijania kompetencji miękkich  wśród przedsiębiorców i podległego im personelu.

Jakość obsługi Gościa jest dla niej priorytetem- tego uczy innych. Z humorem, profesjonalnie i niebanalnie.


Mówi, że jest TRENEREM BIZNESU, bo w słowie TRENER kryje się praca, wysiłek, ale i ogromna satysfakcja z postępów! Motywuje, wspiera, doradza, dzieli się dobrymi przykładami. Kiedy trzeba dyscyplinuje.

Powtarza jak mantrę „ZALEŻY MI ŻEBY WAM SIĘ UDAŁO!”

Motto, które jest jej bliskie brzmi: „Jakość pamięta się dłużej niż cenę”

Referencje trenerskie można znaleźć tu: https: //www.annatrenuje.pl

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.