Lidia Klebba-Górecka

Lidia Klebba – Górecka

Koncepty marketingowe i strategiczne obiektów

Szkolenie marketingowe dla kadry hotelowej, szkolenie dla recepcji

Absolwentka zarządzania jakością z branżą hotelarską związana od 2005 roku. Doświadczenie zawodowe nabywała pracując m.in.:  w międzynarodowej korporacji P&O Company, sieci Accor (Sofitel Grand Hotel Sopot) czy hotelach niezależych (Velaves Spa&Resort we Władysławowie, Hotel Skipper**** w Rewie).

„Skuteczność jest miarą prawdy.
Jeżeli człowiek nie jest w życiu skuteczny, to znaczy, że prawda, którą się posługuje, jest nieaktualna – i warto ją zmienić.”  – Jacek Walkiewicz

Tylko Skuteczne działania marketingowo – sprzedażowe wpływają na Twoją konwersję i ROI. W tej materii Lidia wspiera doradczo i wykonawczo dyrektorów/właścicieli obiektów hotelowych.

Doradztwo obejmuje poniższe zagadnienia:

1. Koncepty strategiczne, nadawanie kierunku

2. Koncepty marketingowe „wyjdź poza schemat”

3. Tworzenie marki, tożsamość marki, identyfikacja wizualna marki

4. Działania preopeningowe hotelu

5. Budowanie lub reorganizacja działów marketingu i sprzedaży (rekrutacje)

6. Audyty: jakościowe i ilościowe

7. Zarządzanie reputacją marki  (brand reputation management)

Misją Lidii jest edukowanie praktyczne, potwierdzone doświadczeniem wprost z „hotelowego podwórka”.

Flagowe szkolenie, Lidii, kierowane jest do obsługi hotelowej (dział recepcji sprzedaży, marketingu, housekeepingu, gastronomii) i dotyczy trudnych sytuacji w hotelu.

Szkolenie to ma na celu rozwój i doskonalenie umiejętności uczestnika, w zakresie prowadzenia profesjonalnych rozmów w trudnych sytuacjach z Gościem hotelowym

Dodatkowymi korzyściami płynącymi ze szkolenia jest:

  • zbudowanie pozytywnej postawy w uczestniku,
  • wzmocnienie pewności siebie,
  • akceptacji różnic i otwartości na innych,
  • zmiany przekonania, że za zrozumienie komunikatu odpowiada nadawca.

Co jest bardzo ważne, Lidia opiera teorię szkolenia na podstawie badań naukowych, evidence based knowledge. A praktykę przenosi z miejsca pracy hotelarzy.

Książki, które niezmiennie polecam to:

  • S. Covey „7 nawyków skutecznego działania”
  • R. Cialdini „Wywieranie wpływu na innych”
  • D. Kahneman „Pułapki myślenia”