
Lidia Klebba – Górecka
Koncepty marketingowe i strategiczne obiektów
Szkolenie marketingowe dla kadry hotelowej, szkolenie dla recepcji
Absolwentka zarządzania jakością z branżą hotelarską związana od 2005 roku. Doświadczenie zawodowe nabywała pracując m.in.: w międzynarodowej korporacji P&O Company, sieci Accor (Sofitel Grand Hotel Sopot) czy hotelach niezależych (Velaves Spa&Resort we Władysławowie, Hotel Skipper**** w Rewie).
„Skuteczność jest miarą prawdy.
Jeżeli człowiek nie jest w życiu skuteczny, to znaczy, że prawda, którą się posługuje, jest nieaktualna – i warto ją zmienić.” – Jacek Walkiewicz
Tylko Skuteczne działania marketingowo – sprzedażowe wpływają na Twoją konwersję i ROI. W tej materii Lidia wspiera doradczo i wykonawczo dyrektorów/właścicieli obiektów hotelowych.
Doradztwo obejmuje poniższe zagadnienia:
1. Koncepty strategiczne, nadawanie kierunku
2. Koncepty marketingowe „wyjdź poza schemat”
3. Tworzenie marki, tożsamość marki, identyfikacja wizualna marki
4. Działania preopeningowe hotelu
5. Budowanie lub reorganizacja działów marketingu i sprzedaży (rekrutacje)
6. Audyty: jakościowe i ilościowe
7. Zarządzanie reputacją marki (brand reputation management)
Misją Lidii jest edukowanie praktyczne, potwierdzone doświadczeniem wprost z „hotelowego podwórka”.
Flagowe szkolenie, Lidii, kierowane jest do obsługi hotelowej (dział recepcji sprzedaży, marketingu, housekeepingu, gastronomii) i dotyczy trudnych sytuacji w hotelu.
Szkolenie to ma na celu rozwój i doskonalenie umiejętności uczestnika, w zakresie prowadzenia profesjonalnych rozmów w trudnych sytuacjach z Gościem hotelowym
Dodatkowymi korzyściami płynącymi ze szkolenia jest:
- zbudowanie pozytywnej postawy w uczestniku,
- wzmocnienie pewności siebie,
- akceptacji różnic i otwartości na innych,
- zmiany przekonania, że za zrozumienie komunikatu odpowiada nadawca.
Co jest bardzo ważne, Lidia opiera teorię szkolenia na podstawie badań naukowych, evidence based knowledge. A praktykę przenosi z miejsca pracy hotelarzy.
Książki, które niezmiennie polecam to:
- S. Covey „7 nawyków skutecznego działania”
- R. Cialdini „Wywieranie wpływu na innych”
- D. Kahneman „Pułapki myślenia”