Szukasz najlepszego rozwiązania edukacyjnego lub chcesz nawiązać współpracę?
Zadzwoń lub wyślij do nas wiadomość:
Szkolenie pozwala na zdobycie ogłady i swobody w codziennych kontaktach z klientami. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy potrafią w profesjonalny sposób nawiązywać i umacniać długotrwałe relacje z klientami, potrafią idealnie dobrać ofertę uwzględniającą oczekiwania i preferencje klienta, dają sobie radę w sytuacjach trudnych, prowadzą w sposób konstruktywny rozmowy reklamacyjne.
Wyróżnij się! Wyjdź poza standard i zachwyć swoich klientów!
Zdobądź nasz certyfikat potwierdzający najwyższą jakość obsługi klienta w Twojej firmie!
Pamiętaj, że to styl bycia personelu buduje wizerunek i wiarygodność Twojej firmy.
Każde zapytanie traktujemy indywidualnie. Przed przystąpieniem do pracy przeprowadzamy szczegółową analizę potrzeb oraz audyt (akcja tajemniczy klient), aby móc sprawdzić aktualny poziom obsługi w Państwa firmie. W ten sposób jesteśmy w stanie tak zmodyfikować i przygotować program szkolenia w oparciu o praktyczne warsztaty (20% wykład, 80% ćwiczenia), aby mogło przynieść pożądane korzyści w jak najszybszym czasie.
Metody pracy: scenki, ćwiczenia grupowe, burza mózgów, dyskusja moderowana, studia przypadków, prezentacje trenerskie, prezentacje uczestników, ćwiczenia indywidualne
1. Autoprezentacja, czyli siła pierwszego wrażenia w kontaktach zawodowych
2. Centrum uwagi – KLIENT
3. Standardy obsługi klienta
4. Trudne sytuacje podczas obsługi klienta
5. Typologia klientów