Szukasz najlepszego rozwiązania edukacyjnego lub chcesz nawiązać współpracę?
Zadzwoń lub wyślij do nas wiadomość:
Cel i korzyści ze szkolenia:
Warsztat kształtuje umiejętności budowania trwałych relacji poprzez efektywne negocjacje. Pozwala zrozumieć jak rozmawiać z Klientem, aby osiągnąć założony cel sprzedażowy i utrzymać partnerstwo z Klientem na długie, biznesowe lata.
Wymierne efekty po szkoleniu:
Uczestnicząc w szkoleniu odkryjesz swoje mocne strony jako negocjator i poznasz obszary do pracy. Zbudujesz pewność siebie i zdobędziesz wiedzę i umiejętności niezbędne do przeprowadzenia skutecznych negocjacji. Poznasz główne style prowadzenia negocjacji i dowiesz się jak odnaleźć się w rozmowie z każdym z nich. Sprawdzisz na własnej skórze techniki negocjacyjne i poznasz jak czynniki posprzedażowe wpływają na kolejne spotkania negocjacyjne.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie kierowane jest do osób, które mają bezpośredni kontakt z Klientem, których zadaniem jest przeprowadzenie efektywnych negocjacji. To korzyść również dla firm i instytucji, które chcą bezpośrednio wpływać na jakość spotkań handlowych i wzmocnić swoją pozycję i pewność siebie w procesie sprzedaży.
Metody pracy:
Podczas szkolenia wykorzystujemy metody interaktywne, maksymalnie angażujące uczestników. Uczestnicy biorą udział w scenkach sytuacyjnych oraz pracują w grupach korzystając z własnych doświadczeń, które sprawdzą umiejętności i odkrywają najczęściej popełniane błędy.
Przykładowy program szkolenia:
1. Budowanie pewności siebie i umiejętności negocjowania
2. Siła perswazji i wywieranie wpływu w sprzedaży
3. Komunikacja interpersonalna w negocjacjach
4. Główne style zachowania negocjatorów
5. Techniki negocjacji
6. Marketing relacji, czyli posprzedażowa obsługa klienta w kontekście negocjacji
7. Gry symulacyjne i scenki