Szukasz najlepszego rozwiązania edukacyjnego lub chcesz nawiązać współpracę?
Zadzwoń lub wyślij do nas wiadomość:
Cel i korzyści ze szkolenia:
Szkolenie pozwala na zdobycie ogłady i swobody w codziennych kontaktach biznesowych, uczy zasad dobrego zachowania w różnych sytuacjach – postępowania w trakcie powitania, wręczania wizytówek, rozmów telefonicznych czy kolacji biznesowej. Znajomość biznesowej etykiety ułatwi ci rozwój kariery zawodowej, będziesz odbierany jako osoba wiarygodna, solidna, pewne siebie, obyta towarzysko. Nabędziesz zdolność zjednywania sobie partnerów biznesowych oraz wzmocnisz wizerunek i wiarygodność firmy.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przygotowane jest z myślą o właścicielach firm, menedżerach, kierownikach, handlowcach oraz pracownikach mających częsty kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Dla wszystkich osób reprezentujących firmę na zewnątrz.
Metody pracy:
Przykładowy program szkolenia:
(program zawsze ulega zmianie uwzględniając indywidualne Państwa preferencje)
1. Etykieta biznesowa – czym jest i w jakim celu ją stosować
2. Komunikacja w biznesie
3. Precedencja w biznesie , czyli porządek pierwszeństwa
4. Etykieta ubioru służbowego – kształtowanie poczucia estetyki i dobrego smaku
5. Spotkania biznesowe