FacebookInstagram

Kurs Etykieta w biznesie i sztuka budowania relacji

Poznaj zasady, które pozwolą Ci na budowanie relacji w biznesie i kontakt z klientami i partnerami biznesowymi na wyróżniającym się poziomie.

Chcę dołączyć

Dzięki znajomości zasad etykiety już w pierwszym roku prowadzenia naszej firmy obsługiwałyśmy takie marki jak: Porsche, Ferrari czy Mercedes-Benz.

Chcę dołączyć

Dla kogo jest ten kurs

dla każdego, kto reprezentuje firmę

dla każdego, kto reprezentuje firmę

właściciele firm

właściciele firm

menadżerowie

menadżerowie

team leaderzy

team leaderzy

asystentki

asystentki

freelancerzy

freelancerzy

pracowników działu sprzedaży

pracownicy działu sprzedaży

pracowników recepcji

pracownicy recepcji

tak Tak! To właśnie znajomość zasad etykiety tworzy wyjątkową obsługę klientów i partnerów biznesowych.

nie Nie! Etykieta w biznesie to nie tylko poprawne zachowanie się przy stole i umiejętność posługiwania się sztućcami.

  • Kto jest ważniejszy - Prezes czy Klient?
  • Czy płeć w biznesie ma znaczenie?
  • Kto pierwszy wyciąga dłoń na powitanie?
  • Jak rozpocząć rozmowę z Klientem, aby od początku budować pozytywną relację?
  • Jak przedstawić sobie nawzajem dwie osoby?
  • Kiedy można zaproponować przejście “na Ty” Klientowi?
  • Kto oddzwania kiedy przerwie połączenie podczas rozmowy telefonicznej?
  • Jakich zwrotów unikać w korespondencji mailowej?
  • Jak zachować się podczas spotkania z Klientem w restauracji lub siedzibie firmy?

Chcę dołączyć

  • 10 godzin materiałów szkoleniowych, w których znajdziesz odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania na temat zasad komunikacji z Klientem na najwyższym poziomie.
  • Konkretne przykłady i praktyczne wskazówki jakich błędów unikać w rozmowach.
  • Praktyczna wiedzę z etykiety biznesu, którą możesz WDROŻYĆ OD RAZU.
  • Fundamenty w budowaniu trwałych relacji biznesowych przekazaną w lekkiej, nowoczesnej formule.
  • Różne formy szkoleniowe, które ułatwią Ci przyswajanie wiedzy i utrzymają Twoje zaangażowanie w oparciu o Cykl kolba (uczenie się przez doświadczenie).
  • Gotowe przykłady zwrotów PREMIUM do zastosowania w komunikacji z klientem.
  • Wyróżnisz się swoim obyciem i wysoką kulturą osobistą.
  • Zyskasz ogładę i pewność siebie w biznesie.
  • Poznaj zasady postępowania w biznesie, które sprawią, że staniesz się profesjonalistą, cieszącym się szacunkiem innych, którą chętniej inni wybierają do współpracy czy decydują się na jej usługi.
  • Dasz poczucie komfortu swojemu Klientowi i Partnerowi biznesowemu podczas rozmowy z Tobą.
  • Będziesz reprezentował siebie i firmę na wyróżniającym się poziomie.
  • Będziesz wiedział jak z klasą zachować się w kłopotliwej sytuacji z Klientem.
  • Pozyskasz klientów z sektora premium, którzy oczekują kontaktu na najwyższym poziomie.
  • Poprzez świadome stosowanie etykiety, budujesz zaufanie, co może przykładać się na zdobycie większej ilości klientów.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne.
Program kursu on-line
  1. Etykieta biznesowaczym jest i w jakim celu ją stosować?
    • Jedna czy dwie etykiety… A może więcej?
    • Czy istnieje różnica pomiędzy etykietą towarzyską a biznesową?
  2. Magiczne słowo – precedencja
    • Prezes czy Klient – kto jest ważniejszy?
    • Czy kobiety zawsze przepuszczamy przodem?
    • Kto pierwszy wychodzi z zatłoczonej windy?
    • Gdzie posadzić Klienta podczas wspólnej podróży samochodem?
  3. Jak wejść na wyższy poziom budowania relacji w biznesie?
    • Czy można zrobić pierwsze wrażenie drugi raz?
    • Kto pierwszy wyciąga dłoń do powitania?
    • Jakie błędy najczęściej popełniasz podczas powitania?
    • Czy kontakt wzrokowy utrzymujemy przez całą rozmowę?
    • Reguły pierwszeństwa: Kogo komu przedstawić pierwszego?
    • Jak zapamiętywać imiona i nazwiska?
    • Kiedy i komu zaproponować przejście na ‘Ty w biznesie”?
    • Czy można odmówić przejścia na ‘Ty?
    • Jak nie popełnić faux pass wręczając wizytówkę?
    • Co mowa ciało ‘mówi’ o Tobie?
    • Czy odległość od rozmówcy ma znaczenie?
  4. Rozmowy telefoniczne – jak to zrobić najlepiej?
    • Jak przygotować się do rozmowy
    • Jakie są najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy?
    • Kto oddzwania gdy przerwie połączenie?
    • SMS-y w biznesie
  5. Nowoczesne zasady w komunikacji mailowej
    • Czy rozpoczynanie e-maila od słowa ‘Witam’ to dobry pomysł?
    • Co oznacza zwrot „w razie pytań pozostaję do dyspozycji”?
    • Jak spersonalizować wiadomość mailową, aby zostać zapamiętanym?
    • Jakich błędów nie popełnić?
  6. Spotkania biznesowe online (wewnętrzne i zewnętrzne)
    • Jak się przygotować, aby nie popełnić faux pas
    • Kto rozpoczyna i kończy spotkanie?
    • Czego unikać?
    • Zabieranie głosu
    • Houston mamy problem, czyli jak się zachować podczas problemów technicznych?
  7. Spotkania z Klientem
    • W restauracji
    • W siedzibie Twojej firmy
    • Gdy jesteś gościem
    • Small talk – dlaczego w biznesie jest tak ważny?
    • Prezenty w biznesie – jakimi zasadami się kierować?
  8. Biznesowy dress code na różne okazje
    • Strój odpowiedni do okazji, pory dnia i pory roku

Chcę dołączyć

Zobacz zapowiedź
kursu

Kupuję kurs

Pakiet Pakiet podstawowy Pakiet PREMIUM Pakiet PREMIUM PLUS
Dostęp do kursu 365 dni nieograniczony nieograniczony
8 modułów szkoleniowych tak tak tak
Wysokiej jakości nagrania wideo i krótkie angażujące filmy tak tak tak
Bonus w postaci materiałów pdf tak tak tak
Zadania powdrożeniowe tak tak tak
Praktyczne case study tak tak tak
Imienny certyfikat potwierdzające zdobyte kompetencje tak tak tak
Zwroty PREMIUM do użycia podczas rozmowy telefonicznej i w korespondencji mailowej nie tak tak
3 gotowe profesjonalne zapadające w pamięć autorespodnery nie tak tak
Konsultacje online 1,5h nie nie tak
Inwestycja w kurs 477,60 to około 1,30 zł dziennie
Cena regularna 597 zł
597 zł - najniższa cena z ostatnich 30 dni
637,60 to około 1,74 zł dziennie
Cena regularna 797 zł
797 zł - najniższa cena z ostatnich 30 dni
2376 zł to około 6,50 zł dziennie
Cena regularna 2970 zł
2970 zł - najniższa cena z ostatnich 30 dni
Kupuję kurs Kupuję kurs Kupuję kurs
Pakiet Pakiet podstawowy Pakiet PREMIUM Pakiet PREMIUM PLUS
Dostęp do kursu 365 dni nieograniczony nieograniczony
8 modułów szkoleniowych tak tak tak
Wysokiej jakości nagrania wideo i krótkie angażujące filmy tak tak tak
Bonus w postaci materiałów pdf tak tak tak
Zadania powdrożeniowe tak tak tak
Praktyczne case study tak tak tak
Imienny certyfikat potwierdzające zdobyte kompetencje tak tak tak
Zwroty PREMIUM do użycia podczas rozmowy telefonicznej i w korespondencji mailowej nie tak tak
3 gotowe profesjonalne zapadające w pamięć autorespodnery nie tak tak
Konsultacje online 1,5h nie nie tak
Inwestycja w kurs 477,60 to około 1,30 zł dziennie
Cena regularna 597 zł
597 zł - najniższa cena z ostatnich 30 dni
637,60 to około 1,74 zł dziennie
Cena regularna 797 zł
797 zł - najniższa cena z ostatnich 30 dni
2376 zł to około 6,50 zł dziennie
Cena regularna 2970 zł
2970 zł - najniższa cena z ostatnich 30 dni
Kupuję kurs Kupuję kurs Kupuję kurs
Pakiet Pakiet podstawowy Pakiet PREMIUM Pakiet PREMIUM PLUS
Dostęp do kursu 365 dni nieograniczony nieograniczony
8 modułów szkoleniowych tak tak tak
Wysokiej jakości nagrania wideo i krótkie angażujące filmy tak tak tak
Bonus w postaci materiałów pdf tak tak tak
Zadania powdrożeniowe tak tak tak
Praktyczne case study tak tak tak
Imienny certyfikat potwierdzające zdobyte kompetencje tak tak tak
Zwroty PREMIUM do użycia podczas rozmowy telefonicznej i w korespondencji mailowej nie tak tak
3 gotowe profesjonalne zapadające w pamięć autorespodnery nie tak tak
Konsultacje online 1,5h nie nie tak
Inwestycja w kurs 477,60 to około 1,30 zł dziennie
Cena regularna 597 zł
597 zł - najniższa cena z ostatnich 30 dni
637,60 to około 1,74 zł dziennie
Cena regularna 797 zł
797 zł - najniższa cena z ostatnich 30 dni
2376 zł to około 6,50 zł dziennie
Cena regularna 2970 zł
2970 zł - najniższa cena z ostatnich 30 dni
Kupuję kurs Kupuję kurs Kupuję kurs

Co stracisz nie kupując kursu

  • Umiejętność zachowania się w różnych sytuacjach biznesowych
  • Szansę na budowanie pozytywnego wizerunku i zaufania wśród klientów, partnerów biznesowych oraz współpracowników
  • Możliwość rozwoju swoich umiejętności komunikacyjnych
  • Klientów, którzy oczekują kontaktu premium

Newsletter

Autorki kursu

Od ponad 10 lat związane z branżą szkoleniową, gdzie od początku rozwijały markę Krawat i Muszka - realizującą projekty rozwojowe dla sektora HoReCa i marek PREMIUM. Z zamiłowania popularyzatorki wiedzy z zakresu etykiety w biznesie. W swoim biznesie stawiają na partnerstwo, współpracę i budowanie relacji.

Certyfikowane trenerski i audytorki jakości, odpowiedzialne za procesy badań #tajemniczyklient w sektorach premium.

Twórczynie rozwiązań #costumerexperience i #guestexperience.

Najlepszą rekomendacją są nasi Klienci: