Aleksandra Makles-Bijańska

Z wykształcenia psycholog biznesu, z zamiłowania popularyzatorka wiedzy z zakresu savoir-vivre. Ukończyła kurs trenerski na dwóch poziomach oraz liczne szkolenia biznesowe.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła w największej w Polsce firmie z branży turystycznej. Podczas swojej pracy wizytowała i oceniała najlepsze hotele na całym świecie min. pod kątem jakości obsługi klienta.

Członek Rady Biznesu, autorka tekstów dla Law Business Quality, Przedsiębiorcy.eu, Magazynu Madame oraz bloga dla marki odzieżowej Adam Feliks Próchnik.

W firmie Krawat i Muszka, oprócz prowadzenia szkoleń, odpowiada za kontakty z kluczowymi klientami, opracowanie programów szkoleniowych oraz analizę pomiarów jakości obsługi klienta (badania Tajemniczy Klient).

Wielka pasjonatka podróży, podczas których zgłębia różnice w postrzeganiu etykiety oraz komunikacji międzykulturowej. Ogromną przyjemność sprawia jej motywowanie ludzi do osiągania ich własnego sukcesu.

Dewiza życiowa:

„Możesz mieć wszystko czego zapragniesz, jeżeli pozbędziesz się przekonania, że nie możesz tego mieć”
Robert Anthony.

http://www.goldenline.pl/aleksandra-makles/