Małgorzata Kopczyk

Absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunku Zarządzanie. Trener biznesu w obszarze savoir-vivre i etykiety oraz profesjonalnej obsługi klienta. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu jakości obsługi B2B oraz B2C.

Z powodzeniem realizuje autorskie programy szkoleniowe w największych firmach w Polsce. Certyfikowany audytor w firmie International Service Check.

Autorka wielu artykułów dla branżowych magazynów, takich jak: Puls Biznesu, Biznes lubi sprzedawać, Przedsiębiorcy.eu.

Od 4 lat związana z firmą Krawat i Muszka, w której skutecznie zarządza zespołem oraz pozyskuje najlepszych trenerów do współpracy. Wdraża kulturę prokliencką i jest odpowiedzialna za obszar Customer Employee Experience.

Fanka kreatywności, zawsze na tropie poszukiwania nowych wartości dla Klientów.

Dewiza życiowa

„Uczyń z każdej przeszkody swoją szansę”  Linda Armstrong

http://www.goldenline.pl/malgorzata-krol26/