Sztuka ekskluzywnej sprzedaży

Cel i korzyści ze szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia profesjonalnej sprzedaży i pozyskiwania lojalnych klientów.

W trakcie warsztatów uczestnik uczy się rozpoznawać typy klientów oraz czym się kieruje dany klient przed dokonaniem zakupu, poznaje i doświadcza działania motywów i sygnałów zakupów, wypracowuje właściwą postawę sprzedawcy w kontaktach biznesowych i w trakcie procesu sprzedaży. Podczas szkolenia uczestnik nabędzie zdolność zjednywania sobie klientów, wzmocni swój wizerunek i ugruntuje postawę profesjonalnego sprzedawcy.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie przygotowane jest z myślą o właścicielach firm, menedżerach, handlowcach oraz pracownikach odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientami i sprzedaż, na których spoczywa odpowiedzialność za wyniki sprzedaży. Szkolenie polecane również dla osób, które uczą i wdrażają sprzedawców do pracy.

Metody pracy:

  • Scenki
  • Praca z kamerą
  • Ćwiczenia grupowe
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Burza mózgów
  • Dyskusja moderowana
  • Prezentacje trenerskie
  • Prezentacje uczestników

Przykładowy program szkolenia:

1. Sztuka sprzedaży – czym jest i jak ją efektywnie wykorzystać

2. „Odkrywamy koło” zwłaszcza koło sprzedaży

  • Elementy etapów sprzedaży
  • Kiedy przyspieszyć w sprzedaży a kiedy unikać pośpiechu
  • Czego oczekuje partner biznesowy

3. Pierwsze wrażenie

  • Elementy i moc pierwszego wrażenia – niech klient zobaczy profesjonalistę
  • Na co zwraca uwagę klientka
  • Co zobaczy klient
  • Mowa ciała – faux pas w komunikacji i pierwszym kontakcie
  • Poruszanie się po terenie klienta

4. Po czym poznam, że klient mnie zaakceptował, czyli pierwsze sygnały kupna
5. Typy klientów: jak się w tym odnaleźć

  • Z jakim typem klienta mam do czynienia
  • Jakie działanie sprzedawcy jest odpowiednie
  • Czym się kieruje dany klient i jakie ma oczekiwania
  • Jak prawidłowo postępować z konkretnym klientem

6. Pytania w pół drogi, czyli jak sprawdzać gotowość do zakupów
7.
Zamykanie sprzedaży… to pikuś

  • Jak zamykać sprzedaż
  • Co i kto ma wpływ na zamknięcie sprzedaży
  • Sprzedałem…. i co dalej?

Jesteś zainteresowany ofertą? Wyślij do nas zapytanie

Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Radzionków) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności.

Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Radzionków) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności.

Szkolenia biznesowe