Badania Tajemniczy Klient
Opis badania:
Tajemniczy Klient jest jedną z najlepszych metod badania poziomu obsługi Klientów. To usługa skierowana do firm, które stawiają sobie wysokie wymagania odnośnie jakości relacji z Klientem.
Tajemniczy Klient nie ocenia i nie interpretuje – jedynie stwierdza fakty, opisuje zdarzenia zastane na miejscu. Po wizycie w wyznaczonej firmie/salonie audytor wypełnia szczegółową kartę badnia oceniając wszystkie obszary, które poddawane były badaniu. Wyraża subiektywną opinię oraz opisuje swoje emocje i wrażenia poobserwacyjne.
To właśnie poprzez badanie typu Tajemniczy Klient, firma może się dowiedzieć, co się dzieje w jej punktach sprzedaży.
Karta badania tworzona jest indywidualnie i opiera się na obecnych standardach firmy i aktualnych celach.
Szczegółowy raport sporządzony po przeprowadzonym badaniu, wskaże Państwu obszary wymagające naprawy oraz utracony potencjał.
Oferujemy:
- Badania telefoniczne i e-mailowe
- Badania bezpośrednie