FacebookInstagram

Nowoczesna sprzedaż – basho email strategy

Cele szkolenia:

  • Poznasz etapy ewolucji sprzedaży w ostatnich latach i zrozumiesz w jaki sposób sprzedaż oparta na wartościach ma tak wysoką efektywność i nauczysz się tego
  • Zapoznasz się z badaniami preferencji zakupowych i zachowań Klientów na współczesnym rynku B2B, dzięki czemu będziesz wiedział w którą stronę skierować swoje działania sprzedażowe
  • Uświadomisz sobie jaką wymierną wartość daje stosowanie różnych nowoczesnych kanałów komunikacji w ujęciu sprzedaży zdalnej
  • Poszerzysz swoją perspektywę związaną ze sprzedażą i zdobywaniem nowych Klientów oraz budowaniem z nimi relacji – postrzeganie i założenia wspierające i blokujące Twoją efektywność w biznesie i życiu prywatnym
  • Dowiesz się jak aktualnie wygląda Twoja komunikacja nowoczesna z Klientami vs jakie są obecnie oczekiwania Klientów i dobre praktyki
  • Przećwiczysz i udoskonalisz umiejętności sprzedaży z wykorzystaniem telefonu i innych rozmów głosowych
  • Nauczysz się stosować Basho e-mail strategy® – jako narzędzia premium do aktywnej sprzedaży w kanale e-mail oraz budowania relacji długofalowych z Klientami
  • Poznasz sposoby na wykorzystanie social media i Social Selling Strategy – modelu komunikacji sprzedażowej o najwyższej skuteczności dotarcia do Klienta w tym kanale
  • Przećwiczysz umiejętności w ramach kanału komunikacji e-mail/Social media stosownie do konkretnej sytuacji biznesowej
  • Zwiększysz wyniki biznesowe poprzez bardziej świadomy kontakt z Klientami oraz stosowanie skutecznych zdalnych technik sprzedażowych – indywidualny plan rozwoju i skuteczne metody do natychmiastowego wdrożenia

Metody pracy:

Prezentacja trenerska

Prezentacje uczestników

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe
Scenki
Dyskusja moderowana

Burza mózgów

Praca z kamerą

PROGRAM:

I. Ewolucja sprzedaży:

  • od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży wartości,
  • rola wartości w budowaniu relacji i sprzedaży,
  • co nas odróżnia – koncept mapy rzeczywistości,
  • mapa empatii klienta – model i ćwiczenia na przykładach biznesowych firmy

II. JAKOŚĆ USŁUG i SPRZEDAŻY W OCZACH KLIENTÓW na WSPÓŁCZESNYM RYNKU:

  • śmierć sprzedawców B2B – najnowsze badania i trendy światowe w sprzedaży B2B,
  • 9 kluczowych potrzeb Klientów na współczesnym rynku i model 3xU,
  • co przeszkadza nam świadczyć wysokojakościowe usługi,
  • kim są nasi klienci – różnorodność przez pryzmat map rzeczywistości,
  • stereotypy i założenia oraz efekt pierwszego wrażenia,
  • komunikacja klasyczna vs komunikacja nowoczesna w kanałach email/SMS/chat/social media.

III. KOMUNIKACJA głosowa/telefoniczna

  • wady i zalety w odniesieniu do trendów rynkowych i sytuacji związanej z pandemią,
  • kiedy stosować komunikację głosową/telefoniczną,
  • podnoszenie efektywności komunikacji głosowej/telefonicznej – kluczowe elementy – koło kompetencji sprzedaży głosowej w odniesieniu do modułów I i II szkolenia,
  • 9Ds® –Nine Dont’s – dziewięć słów kluczy w rozmowie, które prowadzą do utraty klienta,
  • ćwiczenia i wypracowanie algorytmu rozmowy dopasowanej do standardów firmy (nowy klient vs. upselling/cross selling).

VI. KOMUNIKACJA sprzedażowa przez EMAIL/CHAT/SMS

  • stereotypy, założenia i pierwsze wrażenie w komunikacji mailowej i ich odbiór,
  • dobre i złe przykłady komunikacji mailowej – praca na prawdziwych sprzedażowych wiadomościach e-mail uczestników,
  • istota i kluczowe czynniki efektywnej kom e-mail –zasady, savoir vivre – netykieta,
  • 9 potrzeb klienta vs. komunikacja e-mail – filtr 9 korzyści/potrzeb -> dyskusja jak to wygląda w przypadku komunikacji e-mail,
  • e-mail vs. chat vs. SMS – kluczowe różnice w konstrukcji, oczekiwaniach oraz wykorzystaniu poszczególnych kanałów komunikacji nowoczesnej w sprzedaży,
  • zapoznanie się z realnymi i aktualnymi przykładami komunikacji chat/sms uczestników szkolenia (o ile taka istnieje i jest dopuszczana przez organizację).

V. Basho e-mail strategy® i 3S® – Social Selling Strategy®

  • zaprezentowanie strategii aktywnego wychodzenia do indywidualnych klientów z wykorzystaniem poczty email i serwisów społecznościowych oraz informacji dostępnych na Internecie
  • praktyczne wykorzystanie Basho e-mail strategy®
  • Basho e-mail strategy® vs. 3S® – Social Selling Strategy®
  • bank pomysłów – wzorce i kluczowe zwroty stosowane w komunikacji e-mail, najlepsze i najgorsze praktyki

VI. SOCIAL MEDIA – NOWOCZESNA Sprzedaż, BŁYSKAWICZNE DOTARCIE

  • biznesowe portale social media i ich potencjał oraz znaczenie we współczesnym świecie,
  • social media w liczbach,
  • omówienie poszczególnych portali i wypracowanie w grupach zasad wykorzystania każdego z nich oraz korzyści płynących z ich umiejętnego użytkowania
  • Personal branding – Twój wizerunek w social media – studium przypadków na profilach uczestników szkolenia.

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.