FacebookInstagram

Trudny Klient czy trudna sytuacja

Cel i korzyści ze szkolenia:

Radzenie sobie z trudnym Klientem jest chwilą prawdy w obsłudze Klienta. W sytuacjach konfliktowych jakość obsługi Klienta ukazuje się w pełni. Postępując zgodnie z podstawowymi zasadami budowania dobrej relacji z Klientem, można poradzić sobie w skomplikowanej i angażującej emocjonalnie sytuacji. Szkolenie przygotowuje uczestników do radzenia sobie z trudnymi Klientami i pomaga aktywnie przeciwdziałać występowaniu tego typu sytuacji.

Metody pracy: 

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe
Odgrywanie ról
Dyskusja

Odgrywanie ról
Studia przypadków

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Trudny Klient czy trudna sytuacja?

  • kiedy Klient staje się trudny?
  • typy trudnych Klientów
  • zachowania trudnych Klientów
  • sposób dopasowania do różnych typów Klientów

2. Zachowania prowokujące postawę „trudny Klient”

  • typowe błędy w komunikacji z Klientem
  • emocje Klienta, a emocje pracownika

3. Reagowanie za zastrzeżenia Klientów

  • rodzaje zastrzeżeń i techniki ich odpierania
  • wyłapywanie faktów z emocjonalnych wypowiedzi Klienta – klaryfikacja
  • obsługa reklamacji – gdy Klient ma rację… i gdy jej nie ma
  • reklamacja to prezent –  wykorzystanie reklamacji do budowania pozytywnych relacji
  • jak sprawić, aby Klient poczuł się wysłuchany i zrozumiały

4. Sposoby przekazywania trudnych i niepomyślnych dla Klienta informacji

5. Profesjonalne reagowanie na osobiste ataki ze strony Klientagdzie postawić granicę?

6. Asertywna odmowaodpowiedź na nierealne oczekiwania Klienta

7. Moje nastawienie do obsługi Klienta znaczenie osobistego zaangażowania

  • przyjmowanie odpowiedzialności za wyjaśnienie trudnej sytuacji

8. Jak zachować spokój i panować nad emocjamitechniki odreagowywania i minimalizowania stresu w pracy

  • szybkie metody na relaks w miejscy pracy

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.