FacebookInstagram

Social media i wideomarketing

Czego nauczysz się na szkoleniu?

  • Co warto wiedzieć na początku, gdy zaczynasz mówić do kamery?
  • Dlaczego wideo w social media jest najważniejsze dla budowania marki eksperta?
  • Co zrobić by polubić się na wideo?
  • Jak przełamać się do nagrywania i w końcu zacząć?
  • Do czego przyda Ci się wideo, gdzie możesz je wykorzystać?
  • Najczęstsze obiekcje
  • Jak sobie radzić z krytyką i opinią innych osób?
  • Zaczynamy nagrywać – praca ze światłem, kadrowanie, kontakt wzrokowy, napisy, perspektywa, stabilizacja kamery bez narzędzi.
  • czym możesz nagrywać –pomysły na Twoje wideostories/live/wideo montowane
  • Jak wdrożyć InstaStories do swojej komunikacji?

Metody pracy:

Prezentacja trenerska
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Praca z kamerą
Case study

Program szkolenia:

Moduł 1 Ułożenie planu prowadzenia mediów społecznościowych

  • Wasza oferta
  • Grupa docelowa – kim jest Wasz idealny Klient?
  • Lejek sprzedażowy – jak Wasz Klient podejmuje decyzje.
  • Content i dystrybucja – z czego składa się plan prowadzenia mediów.
  • Wasze zasoby – jak podzielić pracę przy Social Media?
  • Jakie social media wybrać i je prowadzić.
  • Fakty i mity o publikacjach: godziny, dni, częstotliwość publikacji.

Moduł 2 Co publikować, aby zaskakiwać Klienta?

  • Rozróżnij treść od formy.
  • Jak znaleźć treści, które wynikają z potrzeby Klientów?
  • Jak pokazać, że macie wiedzę w swojej branży.
  • Jak wywołać merytoryczną kontrowersję?
  • Jak obecni Klienci mogą przynieść Wam nowych?
  • Czy warto publikować treści rozrywkowe?
  • Ludzie kupują oczami – jak to wykorzystać?

Moduł 3 Tekst – jak lepiej pisać

  • Zwróć uwagę ludzi – pomysły na lepsze nagłówki postów.
  • Czym powinien kończyć się każdy wpis?
  • Pisać krótkie czy długie treści?
  • Formatowanie tekstu
  • Jak mieć więcej reakcji i komentarzy.

Moduł 4 Identyfikacja wizualna

  • Jak widzowie konsumują Wasze treści – mobile first.
  • Spójność wizualna Waszego marketingu – kolory, czcionki, materiały foto.
  • Programy ułatwiające pracę nad identyfikacją wizualną.
  • Rekomendowane wymiary grafik do social media.
  • Dlaczego musicie mieć sesję zdjęciową zespołu?
  • Przykłady kreacji graficznych – inspiracje dla Waszej firmy.

Moduł 5 Wideo w social media

  • Jak uzupełnić profil prywatny, fanpage i konto na Instagramie.
  • Grupy dyskusyjne – jak budować tam markę firmy
  • Influencerzy – jak mogą Wam pomóc.
  • Komunikujcie swoje social media w firmie stacjonarnie.

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.