Badanie Jakości i Standardów 5.0
Badanie jakości obsługi i standardów poprzez badania Tajemniczy Klient jest jedną z najlepszych i najbardziej skutecznych metod badania poziomu obsługi gości w hotelach i restauracjach.
Usługa ta ma szczególne znaczenie dla branży HoReCa, gdzie bazuje się na rekomendacjach, gdzie decyzje zakupowe podejmuje się właśnie w oparciu o opinie dotyczące doświadczeń z pobytu innych Gości.
Oferujemy badanie Jakości Obsługi i Standardów 5.0, które badanie 5 obszarów.

Nasi doświadczeni i odpowiednio przygotowani audytorzy dokonują audytów osobiście, telefonicznie i e-mailowo. Ocenie podlega każdy, najmniejszy nawet szczegół procesu obsługi. Badanie wykonywane jest kompleksowo a z jego wynikami zapoznasz się po przygotowaniu solidnego raportu, w którym wskażemy silne strony obiektu oraz obszary do poprawy. Badanie kończy się konsultacjami z rekomendacją dalszych działach rozwojowych. Na tej podstawie może zostać zaplanowane szkolenie z trenerem, który swoją wiedzą i doświadczeniem wesprą Cię w obszarach, wymagających uzupełnienia czy poprawy.