Badania Tajemniczy Klient
Tajemniczy Klient
Tajemniczy Klient jest jedną z najlepszych metod badania poziomu obsługi gości hotelowych. Ta usługa dla hoteli ma szczególne znaczenie w branży tak podatnej na opinie w social mediach.
Tajemniczy Klient nie ocenia i nie interpretuje – jedynie stwierdza fakty, opisuje zdarzenia zastane na miejscu. Po wizycie w wyznaczonym hotelu, audytor wypełnia szczegółową kartę badania, oceniając wszystkie obszary, które poddawane były badaniu (te kwestie ustalamy indywidualnie). Dodatkowo wyraża swoje osobiste opinie oraz opisuje emocje i wrażenia po-obserwacyjne.
Szczegółowy raport sporządzony po przeprowadzonym badaniu, wskazuje obszary wymagające poprawy.
KIM SĄ NASI AUDYTORZY?
W naszych badaniach nie ma przypadkowości. Z całej naszej bazy audytorów wybieramy i szkolimy osoby, które spełniają Państwa oczekiwania względem: płci, wieku, wykształcenia czy zainteresowań.
KARTA OCENY
Kształt karty oceny ustalany jest indywidualnie z danym hotelem – są pewne wspólne mianowniki dla całej branży, jednakże często dana marka/sieć hoteli pragnie wyróżnić się swoją wyjątkowością w danym zakresie, a nasi audytorzy biorą to pod uwagę. Nasza doświadczona kadra sugeruje najlepsze rozwiązania dostosowane pod specyfikę naszego obiektu i CEL BADANIA.
Odezwij się do nas i porozmawiajmy o szczegółach.