FacebookInstagram

Badanie Jakości i Standardów 5.0

Badanie jakości obsługi i standardów poprzez badania Tajemniczy Klient jest jedną z najlepszych i najbardziej skutecznych metod badania poziomu obsługi gości w hotelach i restauracjach.

Usługa ta ma szczególne znaczenie dla branży HoReCa, gdzie bazuje się na rekomendacjach, gdzie decyzje zakupowe podejmuje się właśnie w oparciu o opinie dotyczące doświadczeń z pobytu innych Gości.

Oferujemy badanie Jakości Obsługi i Standardów 5.0, które badanie 5 obszarów.

Nasi doświadczeni i odpowiednio przygotowani audytorzy dokonują audytów osobiście, telefonicznie i e-mailowo. Ocenie podlega każdy, najmniejszy nawet szczegół procesu obsługi. Badanie wykonywane jest kompleksowo a z jego wynikami zapoznasz się po przygotowaniu solidnego raportu, w którym wskażemy silne strony obiektu oraz obszary do poprawy.  Badanie kończy się konsultacjami z rekomendacją dalszych działach rozwojowych. Na tej podstawie może zostać zaplanowane szkolenie z trenerem, który swoją wiedzą i doświadczeniem wesprą Cię w obszarach, wymagających uzupełnienia czy poprawy.

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.