TikTok w Hotelu

Cele szkolenia:

  •  Doskonalenie umiejętności tworzenia kreatywnego i przyciągającego uwagę contentu na platformie TikTok, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie użytkowników hotelu.
  • Zapoznanie z najnowszymi trendami i funkcjami na TikToku, aby umożliwić personelowi hotelowemu skuteczne wykorzystanie nowości i dostosowanie się do zmieniających się preferencji użytkowników. 
  • Wykształcenie umiejętności planowania i strategii marketingowej na TikToku, w tym identyfikacja docelowej grupy odbiorców i tworzenie spersonalizowanych kampanii reklamowych. 
  • Zrozumienie etykiety i najlepszych praktyk na TikToku w kontekście branży hotelarskiej, aby unikać kontrowersji, budować pozytywny wizerunek marki i efektywnie komunikować się z użytkownikami.

Program:

  • Dlaczego wybrać TikTok?
  • Rozprawiamy z mitami: co jest powszechnie znane o TikToku, a co jest rzadziej rozumiane?
  • Czy TikTok to platforma mediów społecznościowych?

Kluczowe dane i liczby:

  • Zbieramy najważniejsze statystyki
  • Demografia użytkowników TikToka: kto ogląda, kto tworzy?
  • Możliwości TikToka jako platformy ustanawiającej trendy

Funkcjonalności:

  • Przewodnik po aplikacji – przygotuj się na niespodzianki!
  • Jak rozszyfrować i wykorzystać algorytm?
  • Różnorodność treści/postów dostępnych na TikToku
  • Aplikacje współpracujące z TikTokiem

Wszystko, co musisz wiedzieć o treściach:

  • Odkryj kilkanaście różnych kategorii treści i znajdź swoją niszę
  • Sztuka tworzenia treści – każda sekunda ma znaczenie!
  • 1 minuta, 3 minuty, czy może 10? Jak długo powinien trwać Twój film?

Rozwijaj swoją kreatywność:

  • Gdzie szukać inspiracji – odkryj różnorodność TikToka
  • Dlaczego wartościowa treść to fundament sukcesu?

Jak omijać ograniczenia i unikać problemów:

  • Różnorodność kulturowa i co należy omijać, aby nie popełnić gafy
  • Muzyka w TikToku i aspekty prawne dotyczące jej wykorzystania

Tworzenie wirusowych filmów od podstaw:

  • Wszystko, co musisz wiedzieć o procesie nagrywania
  • Używanie języka, opisów, hashtagów i napisów

Profil i narzędzia dla firm:

  • Konto biznesowe – kiedy warto je założyć i dla kogo jest przeznaczone?
  • Trendy i muzyka na profilu biznesowym
  • Jak korzystać z analiz na TikToku

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.