TikTok w Hotelu
Cele szkolenia:
- Doskonalenie umiejętności tworzenia kreatywnego i przyciągającego uwagę contentu na platformie TikTok, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie użytkowników hotelu.
- Zapoznanie z najnowszymi trendami i funkcjami na TikToku, aby umożliwić personelowi hotelowemu skuteczne wykorzystanie nowości i dostosowanie się do zmieniających się preferencji użytkowników.
- Wykształcenie umiejętności planowania i strategii marketingowej na TikToku, w tym identyfikacja docelowej grupy odbiorców i tworzenie spersonalizowanych kampanii reklamowych.
- Zrozumienie etykiety i najlepszych praktyk na TikToku w kontekście branży hotelarskiej, aby unikać kontrowersji, budować pozytywny wizerunek marki i efektywnie komunikować się z użytkownikami.
Program:
- Dlaczego wybrać TikTok?
- Rozprawiamy z mitami: co jest powszechnie znane o TikToku, a co jest rzadziej rozumiane?
- Czy TikTok to platforma mediów społecznościowych?
Kluczowe dane i liczby:
- Zbieramy najważniejsze statystyki
- Demografia użytkowników TikToka: kto ogląda, kto tworzy?
- Możliwości TikToka jako platformy ustanawiającej trendy
Funkcjonalności:
- Przewodnik po aplikacji – przygotuj się na niespodzianki!
- Jak rozszyfrować i wykorzystać algorytm?
- Różnorodność treści/postów dostępnych na TikToku
- Aplikacje współpracujące z TikTokiem
Wszystko, co musisz wiedzieć o treściach:
- Odkryj kilkanaście różnych kategorii treści i znajdź swoją niszę
- Sztuka tworzenia treści – każda sekunda ma znaczenie!
- 1 minuta, 3 minuty, czy może 10? Jak długo powinien trwać Twój film?
Rozwijaj swoją kreatywność:
- Gdzie szukać inspiracji – odkryj różnorodność TikToka
- Dlaczego wartościowa treść to fundament sukcesu?
Jak omijać ograniczenia i unikać problemów:
- Różnorodność kulturowa i co należy omijać, aby nie popełnić gafy
- Muzyka w TikToku i aspekty prawne dotyczące jej wykorzystania
Tworzenie wirusowych filmów od podstaw:
- Wszystko, co musisz wiedzieć o procesie nagrywania
- Używanie języka, opisów, hashtagów i napisów
Profil i narzędzia dla firm:
- Konto biznesowe – kiedy warto je założyć i dla kogo jest przeznaczone?
- Trendy i muzyka na profilu biznesowym
- Jak korzystać z analiz na TikToku