
Anna Możdżyńska
Szkolenia dla recepcji
Trenerka branży HoReCa i sektora turystycznego.
Absolwentka turystyki oraz historii sztuki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studiów podyplomowych – Akademia Trenera na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
- Licencjonowany pilot wycieczek oraz przewodnik turystyczny od 1998r.
- Certyfikowana trenerka VCC- Treiner in Tour Organizer
- W 2019 r ukończyła szkolenie dla trenerów biznesu „Kreatywne metody szkoleniowe”
- Ukończyła szkolenie z zakresu sprzedaży usług w CENTRUM SPRZEDAŻY Monika Bartkowiak
- Od 2020 r współpracuje jako trener i wykładowca z POLITECHNIKĄ KOSZALIŃSKĄ – Wydział Ekonomiczny ( kierunek: Turystyka i Rekreacja)
Przez 18 lat pracowała w sektorze hotelarskim, jako recepcjonistka, z-ca kierownika recepcji i kierownik recepcji w hotelach 4* i 5* w Kołobrzegu m.in. MARINE Hotel *****, SHUUM Boutique Wellnes Hotel ****, Neptuno Resort & Spa **** w Dźwirzynie. Pracowała także w działach rezerwacji i działach rynków zagranicznych hoteli , ośrodków sanatoryjnych i apartemantowców.
Zdobytym doświadczeniem dzieli się od 2015 roku jako certyfikowany trener biznesu.
Służy radą i pomocą tym, którzy stawiają pierwsze kroki, oraz wszystkim nastawionym na zmianę. Specjalizuje się w szkoleniach z usprawniania pracy, efektywnego zarządzania sobą w czasie, oraz wysokiej jakości obsługi Klienta.
Szkoliła personel zarówno w dużych hotelach 3*,4* i 5* ( szkolenia stanowiskowe dla recepcji, recepcji SPA, działów rezerwacji, marketingu, kelnerów, służby pięter), jak i personel hoteli familijnych czy pensjonatów od Bałtyku po Tatry.
Przez 3 lata prowadziła własną kawiarnię – wspiera więc także managerów i właścicieli obiektów gastronomicznych w budowaniu strategii, jakości obsługi Klientów, czy sprzedaży usług w oparciu o marketing relacyjny.
Współpracuje z Politechniką Koszalińską szkoląc studentów kierunku Turystyka i Rekreacja z podejmowania decyzji menagerskich w hotelarstwie i turystyce.
Szkoli także nauczycieli przedmiotów branżowych w technikach o profilu hotelarsko-turystycznym m.in. w Kołobrzegu, Świebodzinie, Żarach, Żaganiu.
Jako członek Północnej Izby Gospodarczej w Koszalinie – cyklicznie szkoli przedsiębiorców w zakresie rozwijania kompetencji miękkich wśród przedsiębiorców i podległego im personelu.
Jakość obsługi Gościa jest dla niej priorytetem- tego uczy innych. Z humorem, profesjonalnie i niebanalnie.
Mówi, że jest TRENEREM BIZNESU, bo w słowie TRENER kryje się praca, wysiłek, ale i ogromna satysfakcja z postępów! Motywuje, wspiera, doradza, dzieli się dobrymi przykładami. Kiedy trzeba dyscyplinuje.
Powtarza jak mantrę „ZALEŻY MI ŻEBY WAM SIĘ UDAŁO!”
Motto, które jest jej bliskie brzmi: „Jakość pamięta się dłużej niż cenę”
Referencje trenerskie można znaleźć tu: https: //www.annatrenuje.pl