FacebookInstagram
WhatsApp
Justyna Adamczyk

Justyna Adamczyk

Ekspertka i strateg marek premium

Ekspertka i strateg marek premium i luksusowych, wieloletnia członkini światowego zarządu Żółtego Przewodnika Gault&Millau. Twórczyni unikalnych programów edukacyjnych i założycielka prestiżowego Luxury Mastermind Club.

Łączy praktykę biznesową i edukacyjną, a w świecie marek luksusowych porusza się z lekkością i elegancją. Jej doświadczenie – zarówno doradcze, jak i akademickie – czyni z niej jedną z najbardziej wpływowych ekspertek w dziedzinie marek luksusowych w Polsce.

Jej specjalnością są marki z najwyższej półki – te, które nie tylko oferują produkty czy usługi, ale kreują emocje, doświadczenia i pragnienia. Od lat doradza liderom rynku, tworząc strategie, które nie krzyczą, lecz szeptem budują lojalność i pożądanie.

Członkini jury najbardziej prestiżowych światowych nagród w świecie gastronomii (The World’s 50 Best Restaurants, The World Restaurant Awards). Podróżniczka kulinarna, rocznie odwiedzająca setki topowych hoteli i restauracji świata. Unikalnym połączeniem kompetencji świata biznesu oraz kulinariów wspiera także projekty doradcze w obszarze hospitality.

Twórczyni, kierowniczka i wykładowczyni kierunku „Kreowanie i Zarządzanie Markami Luksusowymi” na Uniwersytecie SWPS. Powerspeakerka na konferencjach, gdzie wykłada tajniki marek luksusowych, oraz odsłania tajemnice świata szampana dla managerów i topowych klientów firm. Organizuje wyjazdy integracyjne i motywacyjne w wydaniu de luxe.

Prowadząca program „Ambasady Luksusu” w Discovery TVN. Wieloletnia Redaktor Naczelna polskiej edycji słynnego Żółtego Przewodnika Gault&Millau oraz członkini światowego zarządu tej firmy odpowiedzialna za rozwój międzynarodowy.

Twórczyni Akademii Luksusu i prowadząca kurs „Budowania i zarządzania markami luksusowymi”. Współzałożycielka Luxury Mastermind Club, który łączy ambitnych profesjonalistów i przedsiębiorców z segmentu premium i luksusu.

Współpracowała z takimi markami jak Moët Hennessy, BMW, Vogue, Gaggenau, Land Rover, Citibank – i wciąż nie przestaje inspirować.

PRYWATNIE:

Ambasadorka szampana, łowczyni smaków, podróżniczka.

Obszary specjalizacji:

  • Kreowanie i zarządzanie markami luksusowymi – techniki, narzędzia i triki budowania, rozwijania i umacniania marki
  • Opracowywanie / dostosowywanie strategii biznesowej
  • Guest i customer experience – kreowanie przeżycia doskonałego
  • Trendy branży premium i luksusu – jak je wykorzystać w biznesie
  • Storytelling i zarządzanie emocjami klienta
  • Budowanie marki osobistej na poziomie marki luksusowej

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.