FacebookInstagram

Magdalena Styła-Stylińska

Szkolenia dla pracowników hoteli. Buduje i podnosi jakość komunikacji oraz obsługi Gości

Jej szkolenia sprawiają, że pasja i uśmiech stają się elementem wyróżniającym najlepsze obiekty.

Doświadczenie zawodowe obejmuje kilkunastoletnią pracę w międzynarodowej korporacji hotelarskiej. Przez wiele lat pracowała dla pięciogwiazdkowych hoteli na rynku polskim. Miejsca te nauczyły ją czym jest gościnność na wysokim poziomie i jak zyskiwać zadowolenie obu stron, nie pomijając Gościa wewnętrznego. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu oraz SWPS Coaching i Mentoring. Swoją pasję realizuje na co dzień wspomagając organizacje w prowadzeniu szkoleń wewnętrznych. Projekty szkoleniowe organizuje zarówno dla pracowników linowych jak i kierowników wyższego szczebla. Merytorycznie specjalizuje się w tematyce zarządzania ludźmi. Jest ekspertem w przygotowaniu i wdrożeniu projektów rozwojowych, których celem jest wzrost efektywności organizacji dzięki lepszemu zarządzaniu pracownikami. Specjalizuje się w pracy nad skutecznością zespołów. Ma doświadczenie w szeroko rozumianych treningach i warsztatach dla kadry kierowniczej średniego szczebla.

Z ogromnym zapałem reaguje na indywidualne zapotrzebowanie poszczególnych klientów tworząc dla nich projekty szkoleniowe. Jako formę pracy preferuje szkolenia warsztatowe, które bazują na procesie grupowym. Każdy z uczestników często dysponuje już ogromną wiedzą i doświadczeniem. Jej celem jest uwypuklenie ich potencjału, praca na wartościach ich samych oraz organizacji jak i inspirowanie ich do rozwoju, zmian i doskonalenia.

Realizowała szereg szkoleń z zakresu: efektywnej pracy w hotelu, zwiększenia zadowolenia gości poprzez profesjonalny serwis , savoir vivre’u i protokołu dyplomatycznego, etyki zawodu hotelarza, komunikacji interpersonalnej, rozwiązywania konfliktów, budowania i rozwoju zespołu, systemu ocen pracowniczych, wystąpień publicznych, skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników, motywowanie, zarządzanie przez cele, zarządzanie zmianą, zarządzanie czasem i priorytetami, efektywna informacja zwrotna, prawo pracy w praktyce. Tworzyła również wiele programów z zakresu Employer Branding, z wykorzystaniem doświadczeń pracowników, tworzenia komfortowych, unikalnych miejsc pracy. Współpracowała min. z : Prime Mentor Solutions & Training , Ari Agencja Rozwoju Innowacji, Fundacja Krzyżowa, Fabryka Kompetencji, Condo Hotels Ostróda Willa Port Resort, Hotel Szrenica Szklarska Poręba, Obiekty Olimp – Rzemieślnik Szklarska Poręba, Hotel pod Wierzbą Świdnica, Hotel Kur Olsztyn, Hotel Amax Mikołajki, Zdrojowa Invest, Zdrojowa Group, Platan Group, Aries Hotel Zakopane, Aries Hotel Wisła, Hotel Arłamów, Laris Hotel Group, Autograph Collection by Mariott.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.