FacebookInstagram

Savoir-vivre i różnice kulturowe w obsłudze Gościa

Program

1. Etykieta w biznesie – czym jest i w jakim celu ją stosować

2. Komunikacja w hotelu

  • siła pierwszego wrażenia w kontaktach z Gościem i partnerami biznesowymi
  • przedstawianie się
  • prawidłowy kontakt wzrokowy – niewłaściwy kontakt wzrokowy
  • mowa ciała – faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty uczciwości, jak być wiarygodnym
  • intonacja – faux pas w intonacji
  • aktywne słuchanie
  • dystans społeczny w kontakcie z gościem

3. Precedencja w biznesie, czyli co oznacza porządek pierwszeństwa

  • przepuszczanie w drzwiach
  • zachowanie w windzie

4. Savoir-vivre a trudne sytuacje z Gościem hotelowym

5. Etykieta ubioru służbowego – kształtowanie poczucia estetyki i dobrego smaku

  • najważniejsze zasady, faux pas w ubiorze

6. Różnice kulturowe w obsłudze gości zagranicznych (w oparciu o wybrane kraje)

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.