Savoir-vivre i różnice kulturowe w obsłudze Gościa
Program
1. Etykieta w biznesie – czym jest i w jakim celu ją stosować
2. Komunikacja w hotelu
- siła pierwszego wrażenia w kontaktach z Gościem i partnerami biznesowymi
- przedstawianie się
- prawidłowy kontakt wzrokowy – niewłaściwy kontakt wzrokowy
- mowa ciała – faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty uczciwości, jak być wiarygodnym
- intonacja – faux pas w intonacji
- aktywne słuchanie
- dystans społeczny w kontakcie z gościem
3. Precedencja w biznesie, czyli co oznacza porządek pierwszeństwa
- przepuszczanie w drzwiach
- zachowanie w windzie
4. Savoir-vivre a trudne sytuacje z Gościem hotelowym
5. Etykieta ubioru służbowego – kształtowanie poczucia estetyki i dobrego smaku
- najważniejsze zasady, faux pas w ubiorze
6. Różnice kulturowe w obsłudze gości zagranicznych (w oparciu o wybrane kraje)