Szkolenia dla recepcji i działu sprzedaży
Szkolenia dla recepcji i front office nastawione są na pełną indywidualizację – uwzględniając standard Twojego Hotelu. Nasze szkolenia są o różnym stopniu zaawansowania i zawsze uwzględniają aktualny poziom kompetencji Twoich pracowników.
Zobacz jakie szkolenia dla recepcji i działu sprzedaży oferujemy:
- Guest Experience, czyli co oznacza personalizowana obsługa
- Savoir-vivre i różnice kulturowe w obsłudze Gościa
- Skuteczna rozmowa rezerwacyjna w dziale recepcji i rezerwacji
- Skuteczna sprzedaż przyjęć i wesel
- Skuteczna sprzedaż w dziale B2B i Mice
- Savoir-vivre w hotelu, czyli elegancja i klasa w kontakcie z gościem
- Doskonały Recepcjonista
- Sprzedaż usług hotelowych w oparciu o style osobowości DISC
- Komunikacja w zespole, czyli dlaczego różnorodność to potencjał
- Trudny Gość czy trudna sytuacja
- Sprzedaż i obsługa gościa konferencyjnego
- Zarządzanie sobą i zadaniami w czasie
- Komunikacja w zespole wielopokoleniowym
- Automotywacja do działania