FacebookInstagram

Savoir-vivre w hotelu, czyli elegancja i klasa w kontakcie z gościem

Cel i korzyści ze szkolenia:

Szkolenie pozwala na zdobycie ogłady i swobody w codziennych kontaktach biznesowych, uczy zasad dobrego zachowania w różnych sytuacjach – postępowania w trakcie powitania, wręczania wizytówek, rozmów telefonicznych czy kolacji biznesowej. Znajomość biznesowej etykiety ułatwi ci rozwój kariery zawodowej, będziesz odbierany jako osoba wiarygodna, solidna, pewne siebie, obyta towarzysko. Nabędziesz zdolność zjednywania sobie partnerów biznesowych oraz wzmocnisz wizerunek i wiarygodność firmy.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie przygotowane jest z myślą o właścicielach firm, menedżerach, kierownikach, handlowcach oraz pracownikach mających częsty kontakt z Klientami oraz partnerami biznesowymi. Dla wszystkich osób reprezentujących firmę na zewnątrz.

Metody pracy:

prezentacja trenerska, gra szkoleniowa, case study, ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, scenki, dyskusja moderowana

Prezentacja trenerska
Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe
Gra szkoleniowa

Scenki
Dyskusja moderowana

Program szkolenia:

1. Etykieta w biznesie – czym jest i w jakim celu ją stosować

2. Komunikacja w hotelu

  • siła pierwszego wrażenia w kontaktach z Gościem i partnerami biznesowymi
  • przedstawianie się
  • prawidłowy kontakt wzrokowy – niewłaściwy kontakt wzrokowy
  • mowa ciała – faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty uczciwości, jak być wiarygodnym
  • intonacja – faux pas w intonacji
  • aktywne słuchanie
  • rozmowy telefoniczne – najważniejsze zasady, trudne sytuacje ,najczęstsze  błędy popełniane przez telefon, automatyczna sekretarka, poczta głosowa
  • etykieta w komunikacji elektronicznej

3. Precedencja w biznesie, czyli porządek pierwszeństwa

  • przepuszczanie w drzwiach
  • zachowanie w windzie

4. Etykieta ubioru służbowego – kształtowanie poczucia estetyki i dobrego smaku

  •  wizerunek w zgodzie z osobowością, naturalnym wyglądem i charakterem pracy

5. Savoir-vivre a trudne sytuacje z Gościem hotelowym

6. Etykieta przy stole (opcjaonalnie)

    Nie masz środków na rozwój biznesu? Pomożemy pozyskać Ci dofinansowanie!

      Zamów szkolenie dla swojej firmy

      Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności zawierającą klauzulę informacyjną o Współadministratorach Danych Osobowych oraz przysługujących mi prawach dostępną tutaj. *

      Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) informacji handlowych drogą elektroniczną, w tym wysyłki newslettera, na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych i handlowych dotyczących oferty Krawat i Muszka Małgorzata Kopczyk (ul. Gliwicka 35, 42-600 Tarnowskie Góry) i chcę być informowany telefonicznie o promocjach i ofertach specjalnych (w tym poprzez otrzymywanie wiadomości SMS, MMS) zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką prywatności dostępną tutaj.

      Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera i badź na bieząco z najświeższymi informacjami, poradami i ekskluzywnymi ofertami szkoleniowymi.